    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank pełnoletni
    Date: Mon, 10 Dec 2018 16:01:00 +0100
    <3...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <3...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <7...@g...com>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    baaardzo daleko - chyba że ktoś w jednym sklepie kupował tylko i tam akurat karty
    akceptowali ;> Albo jeśli wypłata z bankomatu to "płacenie kartą".

    > A ja i tak sądzę, że zakładali wtedy również eKonto, tylko nie pokazywali go
    klientowi.
    > Bo to nie klient musiał kombinować, tylko bank kombinował.

    Biorąc pod uwagę, jak "dyskontowy" był to wtedy system, to baaaardzo
    wątpię.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    A man may sometimes be forgiven the kiss to which he is not entitled,