  • Data: 2002-12-25 22:35:08
    Temat: Re: mBank - oplaty za karte (dosc dlugie)
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <3...@g...pl> Nicek napisa?(a):

    > I te koszty nagle si? pojawi?y?

    Nie pojawi?y si? nagle, ale umowa pozwala przerzuae w dowolnej (prawie) chwili
    te koszty na klienta i dorzuciae jak?? mar??.
    Dlaczego tak wysoka jest op?ata? Pewnie dlatego, by zwi?kszyae ilo?ae klientów
    korzystaj?cych z eKonta, które b?dz co b?dz silniej wi??e klienta z bankiem ni?
    lokacyjny eMax? Czytaj?c ten w?tek dochodz? do wniosku, ?e pewni ludzie w banku
    uznali, ?e sporo ludzi ignoruje zapisy umowy, nie zagl?da na strony WWW banku
    i jest to dobra okazja, by podreperowaae pozycj? zyski w rachunku wyników :)

    Pozdrawiam,
    Pieta.