  • Data: 2002-12-23 14:43:03
    Temat: Re: mBank - oplaty za karte (dosc dlugie)
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:au75tb$hkc$1@news.gazeta.pl, pantau wrote:

    > Nie wiem co bylo, bo nigdy nie uzywam "wyloguj sie", tylko zamykam
    > strone. W swietle wyjasnien wycofuje sie ze stwierdzenia o
    > skandalicznej praktyce banku, ale jak widac dalo sie tego nie
    > zauwazyc. pozdrawiam

    Pantau, ze względów bezpieczeństwa powinieneś klikac na wyloguj się. Na
    stronie po wylogowaniu informacja była. Była tez informacja emailem, jeśli
    podałeś email i wyraziłeś zgodę na przetwarzanie. Wreszcie, była
    automatyczna informacja na mLinii telefonicznej.

    Nie bronie tu mBanku, uważam też, że postąpili źle (przez to posunięcie moja
    pensja dociera juz do innego banku) , ale standard poinformowania nie
    odbiegał na niekorzyść w porównaniu z polską średnią. Co nie oznacza, że
    mogłoby - i powinno - być lepiej.

    --
    Robert