  • 1. Data: 2004-01-26 21:19:31
    Temat: mBank - oficjalna informacja prasowa
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zmiany w mBanku
    mBank pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA,
    wprowadza zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji oraz rozszerza sieć bezpłatnych
    bankomatów.
    calosc http://banki.prnews.pl/index.php/display,4128

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    ! Ankieta dla klientow bankow wirtualnych !

  • 2. Data: 2004-01-26 21:46:25
    Temat: Re: mBank - oficjalna informacja prasowa
    Od: "-=[pUnIsHeR]=-" <n...@n...w.pl>

    napisał w wiadomości news:bv408j$rjm$1@news.onet.pl...
> [...]
    > mBank pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA,
    > wprowadza zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji oraz rozszerza sieć

    tak to jest jak Kostrzewie wyrosl "garb" w postaci Lachowskiego ktory kladac
    "lache" na mBank przetrzebi szeregi internautow.
    a swoja droga polityka informacyjna tego banku schodzi na psy, tak samo jak
    strzyzenie mozolnie nazbieranych "owieczek"...
    mysle ze 2005 rok powita nas oplata za prowadzenie eKonta w wys. 3 PLN
    (nieoficjalnie).

  • 3. Data: 2004-01-26 21:47:54
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    Nie czytalem dlugich dyskusji o zmianach w mBanku, ale wydaje mi sie, ze np.
    10 zl za wyplate zagraniczna to duzy plus ?
    Czy tym samym likwiduje sie stala prowizje w wysokosci 2 % ? Teraz bedzie 10
    zl + kurs wymiany ?
    Tak jak w BZWBK ?

  • 4. Data: 2004-01-26 21:59:38
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10 zl za wyplate zagraniczna to duzy plus ?
    > Czy tym samym likwiduje sie stala prowizje w wysokosci 2 % ? Teraz bedzie

    Zgadza się plus. Będzie stała opłata w wysokości 10 zł.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-01-26 22:52:21
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    No to super zmiany, widze dwa ogromne plusy - 10 zl za wyplate i przy 1000
    zl albo i mniej sie mi juz oplaca pobrac pieniazki na wakacje.
    Wczesniej bylo 2 % i z tego powodu nie odwazylbym sie pobierac pieniedzy bez
    dokladnej analizy.

    Nowa siec BZWBK da nam lepszy dostep do gotowki, zlikwiduje tez problem z
    uzyskaniem pewnych nominalow nieosiagalnych w Euronecie.

    Brak oplaty za konto powinien byc wizytowka mBanku.

    Czekam jeszcze na mKioski w duzych miastach z depozytem pieniedzy dla
    klientow i handlowcow z centr handlowych.

    Ze przelew 50 groszy ? No coz, to groszowa oplata i tak jedna z najlepszych,
    to tez kosztuje wiec niech mBank wyjdzie na swoje szybciej dzieki temu :).

  • 6. Data: 2004-01-27 12:46:54
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > mBank pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA,
    > wprowadza zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji oraz rozszerza sieć

    Przestałbyś bredzić o tym "pierwszym wirtualnym banku". Jak w tym kawele o
    Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Ani ona była polska, ani
    zjednoczona, a już najmniej robotnicza.

    Pzdr,
    BaLab

  • 7. Data: 2004-01-27 14:10:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Przemek" <p...@g...pl> writes:

    > No to super zmiany, widze dwa ogromne plusy - 10 zl za wyplate i przy 1000
    > zl albo i mniej sie mi juz oplaca pobrac pieniazki na wakacje.

    Naprawde uzywacie bankomatow do pobierania jednorazowo kwot 1000 zl i
    wiekszych?

    MJ

  • 8. Data: 2004-01-27 14:19:04
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Naprawde uzywacie bankomatow do pobierania jednorazowo kwot 1000 zl i
    > wiekszych?

    U mnie srednio 300-400 zl. Czasem sie jednak przydaje wziac 1000, 2000 - ale
    sporadycznie.

    Pzdr
    KK

  • 9. Data: 2004-01-27 14:20:15
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > "Przemek" <p...@g...pl> writes:
    > Naprawde uzywacie bankomatow do pobierania jednorazowo kwot 1000 zl i
    > wiekszych?
    >
    > MJ

    ano
    ekstremalna sytuacja to 23.55 euronet po raz pierwszy i 0.01 euronet po raz
    drugi. zawsze po max limitowym

  • 10. Data: 2004-01-27 17:41:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:
    > Przestałbyś bredzić o tym "pierwszym wirtualnym banku". Jak w tym
    > kawele o Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Ani ona była
    > polska, ani zjednoczona, a już najmniej robotnicza.

    Uwaga chyba do rzecznika?
    Poza tym co ci nie pasi, nie byl pierwszy?