  • Data: 2004-01-30 19:14:10
    Temat: Re: [mBank] nie rozumiem tego zachowania
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/30/2004 8:07 PM, Chmielu wrote:
    > Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >

    > Koszty nabycia (zakupu) - rozumiem - 5,- PLN dziennie...
    > A gdzie koszty eksploatacji...
    > Kupisz BMW i na kołkach postawisz...??

    No właśnie do tego zmierzam - mam niejasne przeczucie, że zarządy banków
    w których mam konta uznały, że to one najpierw te BMW powinny kupić, ale
    nie chca mi tego wprost powiedzieć, tylko coś smucą o filozofii i
    ciężkim życiu.

    BMW jest ładne, jak nie będzie na paliwo, to sobie chociaż popatrzę.

    Pzdr: Catbert