  • 1. Data: 2002-02-14 15:26:11
    Temat: mBank na plusie ?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Wczoraj Rzepa podala ze mBank prawdopodobnie na koniec tego (a dokladnie w 3
    lub 4 kwartale) roku wykaze zysk ! Ma to zwiazek z wyzszym niz planowano
    wzrostem liczby zakladanych kont itd... Pierwotnie pierwsze zyski planowano
    na koniec 2003r. Wobec czego BRE planuje sprzedaz w tym roku 49% akcji
    mBanku (pewnie juz BCz).

    Ps. Moze juz bylo, jesli tak to przepraszam.
    pzd

  • 2. Data: 2002-02-14 15:36:59
    Temat: Re: mBank na plusie ?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Tu tez.
    http://www.bankier.pl/produkty/konta/article.html?ar
    ticle_id=263244&type_id=
    1+11&category=221+225&order=priority&priority=2-20

  • 3. Data: 2002-02-15 12:32:02
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    to ja sie ciesze i usmiecham, bo ten bank przynajmniej IMHO gra "czysto" z
    klientami. W kazdym razie fajnie ;-)

    /nie krzyczeć, wcale tam nie pracuje, ale po ostatnich burzliwych dziejach
    podoba mi się ustabilizowanie, jakie na razie widać w mbanku ;-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 4. Data: 2002-02-15 13:04:26
    Od: <a...@p...onet.pl>

    No i co w tym dziwnego. jak się obcięło koszty ("bezsensowne" darmowe karty),
    zaczęło się wymagać od Accenture roboty na poziomie, a nie chrzanienia
    (sławetna możliwość zmiany nadawcy w przelewach - to wynik BŁĘDU "fachowców" z
    ACC a nie zamierzone działanie banku) no i zwolniło się kilka osób bo zbytnio
    się opierniczały w robocie - to zysk pojawia się od razu.

    Ale nie ma co się oszukiwać. Jest to zysk fikcja. Wymysł speców od księgowości,
    którzy nie mogą wpuścić na giełdę bankruta. W związku z czym robi się różne
    śmieszne przeksięgowania i co? mBank już jest na plusie :))).

    (Pytanie retoryczne) Drogi mBanku - skoro już jesteś prawie na plusie - to może
    byś podniósł oprocentowanie? Będziesz miał więcej klientów - to i większy
    plus :)) i większą liczbę pracowników będzie można zatrudnić.

    Nie oszukujmy się, mBank nie jest na plusie i w rzeczywistości długo jeszcze
    nie będzie, chociaż księgowo na pewno bilans i zysk wyjdzie obiecująco.

    szarim

  • 5. Data: 2002-02-15 13:19:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 15 Feb 2002 12:32:02 +0000 (UTC), w
    <X...@1...254.173.2>, m...@i...pl (Adam_mb)
    napisał(-a):

    > to ja sie ciesze i usmiecham, bo ten bank przynajmniej IMHO gra "czysto" z
    > klientami. W kazdym razie fajnie ;-)

    Tak, np. przy kartach dla pełnomocnika :))).

  • 6. Data: 2002-02-15 17:28:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    <a...@p...onet.pl>

    > Nie oszukujmy się, mBank nie jest na plusie i w rzeczywistości długo jeszcze
    > nie będzie, chociaż księgowo na pewno bilans i zysk wyjdzie obiecująco.

    A w jakiż to cudowny sposób można osiągnąć zysk ze strat?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2002-02-15 17:33:49
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Tak, np. przy kartach dla pełnomocnika :))).

    nooo... khmhm.... prosimy o inne pytanie ;-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 8. Data: 2002-02-26 14:50:16
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > A w jakiż to cudowny sposób można osiągnąć zysk ze strat?

    Chociazby pozyczyc duuuzo kasy swojemu glownemu udzialowcowi ;-))))))

    Czyli tzw. przelewanie z pustego w prozne.

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 9. Data: 2002-02-26 15:23:51
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > A w jakiż to cudowny sposób można osiągnąć zysk ze strat?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    Przytaczam dowcip:
    Dyrektor zapragnął zatrudnić księgowego. Przyszedł pierwszy kandydat i Dyrektor
    zadał mu pytanie: ile to jest 1+1?
    Księgowy odpowiedział : 2
    Kolejny kandydat odpowiedział z wahaniem: czyżby 3?
    A zatrudniony został ten który spytał: a ile Pan Dyrektor chce aby było? :))

    Albo sławetny wierszyk o księgowości:
    Księgowość to są działy i rozdziały, żeby gały nie wiedziały, gdzie pieniądze
    się podziały...

    I tym optymistycznym akcentem zakończę ten wywód
    szarim