  • 11. Data: 2004-10-04 14:00:40
    Temat: Re: mBank -> multibank
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Kamil Jońca wrote:

    > On 2004-10-04 14:41, ruf10 wrote:
    > [...]
    >
    > no właśnie _oddział_ BRE, multi też jest oddziałem BRE.

    ale chodzi mi o to że formalnie jest to* odrębna, acz zależna firma,
    która ma w nazwie "oddział". jakby em i multi były oddziałami to w US
    musiałbym podać BRE.

    > [...]
    >
    > Nie.
    > Cyt.
    > ====================
    > powinien iść tyle co różnica między najbliższą sesją wychodzącą KIR
    > mbanku a najbliższą po niej sesją przychodzącą KIR w multi :)
    > ====================

    no dobra, przyznaje, że pomimo powyższego przelewy nie muszą iść
    eliksirem, ale wynikło mi to z takiego własnie założenia.

    [*] nie twierdze że jest tak na 100% ale jest to IMO logiczny wniosek.
    --
    rufio.pzdr();

  • 12. Data: 2004-10-04 14:06:37
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-04 16:00, ruf10 wrote:

    > ale chodzi mi o to że formalnie jest to* odrębna, acz zależna firma,
    > która ma w nazwie "oddział". jakby em i multi były oddziałami to w US
    > musiałbym podać BRE.
    Ale _TO_NIE_JEST_ODRĘBNA_FIRMA_ To są oddziały BRE tak jak PKO BP ma
    swoje oddziały.

    > no dobra, przyznaje, że pomimo powyższego przelewy nie muszą iść
    > eliksirem, ale wynikło mi to z takiego własnie założenia.

    No to błędne rozumowanie. :-)
    Gdyby szły eliksirem, to zlecone na drugą sesję o 9:40 [1] trafiły by
    do multi _DRUGA_ sesja po 14 [1], a tym czasem trafią po _PIERWSZEJ_
    sesji +-12:30 [1]
    KJ
    [1] - piszę z głowy, więc mogłem pomylić godziny.

  • 13. Data: 2004-10-04 14:15:39
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ale _TO_NIE_JEST_ODRĘBNA_FIRMA_ To są oddziały BRE tak jak PKO BP ma
    > swoje oddziały.

    ale wiele wskazuje że jest odwrotnie, możesz to jakoś potwierdzić?
    pracujesz w bre?

    > Gdyby szły eliksirem, to zlecone na drugą sesję o 9:40 [1] trafiły by
    > do multi _DRUGA_ sesja po 14 [1], a tym czasem trafią po _PIERWSZEJ_
    > sesji +-12:30 [1]

    dlaczego nie miałyby przyjść do multi najbliższą sesją idąc eliksirem?

    --
    rufio.pzdr();

  • 14. Data: 2004-10-04 14:20:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-04 16:15, ruf10 wrote:

    > ale wiele wskazuje że jest odwrotnie, możesz to jakoś potwierdzić?
    Co niby wskazuje, ze jest odwrotnie ? Jeśli masz konto w którymkolwiek z
    nich to sprawdź na umowie gdzie właściwie masz konto ;-)

    > pracujesz w bre?
    Nie.

    > dlaczego nie miałyby przyjść do multi najbliższą sesją idąc eliksirem?
    Bo trafiły bo do KIRu na _DRUGĄ_ sesję i z KIRu _DRUGĄ_ sesją trafiłyby
    do Multi. Prościej nie potrafię.

    KJ

  • 15. Data: 2004-10-04 14:30:30
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Kamil Jońca wrote:

    > Co niby wskazuje, ze jest odwrotnie ?

    przeczytaj któryś z moich wcześniejszych postów

    > Jeśli masz konto w którymkolwiek z
    > nich to sprawdź na umowie gdzie właściwie masz konto ;-)

    sprawdze, nie uczyłem sie jej na pamięć

    (...)

    > Bo trafiły bo do KIRu na _DRUGĄ_ sesję i z KIRu _DRUGĄ_ sesją trafiłyby
    > do Multi. Prościej nie potrafię.

    nie chce prościej.
    chociaż nigdy nie mierzyłem czasu przelewu, to nie rozumiem dlaczego
    przelew niemiałby przyjść najbliższą sesją do celu przez kir.
    --
    rufio.pzdr();

  • 16. Data: 2004-10-04 14:35:41
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-04 16:30, ruf10 wrote:
    [...]

    > przeczytaj któryś z moich wcześniejszych postów
    No i ? Nie widze tam nic co by wskazywało, że jest odwrotnie. Może zacytuj ?

    [...]

    > nie chce prościej.
    > chociaż nigdy nie mierzyłem czasu przelewu, to nie rozumiem dlaczego
    > przelew niemiałby przyjść najbliższą sesją do celu przez kir.

    Trudno, że nie rozumiesz. Dla mnie EOT w tym temacie.

    KJ

  • 17. Data: 2004-10-04 18:20:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ruf10" <r...@o...nospam> wrote in message

    > ale chodzi mi o to że formalnie jest to* odrębna, acz zależna firma,
    > która ma w nazwie "oddział". jakby em i multi były oddziałami to w US
    > musiałbym podać BRE.

    Kurcze, ja podaje BRE... czy zle robie? ;)

    Maciej

  • 18. Data: 2004-10-04 18:25:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > ale wiele wskazuje że jest odwrotnie, możesz to jakoś potwierdzić?
    > pracujesz w bre?

    Trzeba doniesc m*Bankom, ze szykuje sie wrogie przejecie... karty juz chyba
    przejeli, bo widnieje na nich napis
    "Niniejsza karta zostala wydana przez BRE Bank SA i pozostaje jego
    wlasnoscia" ;).
    http://kartyonline.net/galeria_data/mbank_KK_tyl.jpg
    http://kartyonline.net/galeria_data/multi_tyl.jpg

    Maciej

  • 19. Data: 2004-10-04 20:52:53
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Kurcze, ja podaje BRE... czy zle robie? ;)

    O boze.... Ja tez podaje BRE.... No to ladnie... ;-)

    marekz

  • 20. Data: 2004-10-05 00:10:41
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    PePe_M napisał(a):

    > No to moze jeszcze podpowiesz gdzie znajde info o tych sesjach??
    > A moze jest jakas strona zawierajaca spis sesji z polskich bankow??

    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    en.php