  • Data: 2002-02-22 16:48:55
    Temat: Re: mBank - mala rzecz a nie cieszy
    Od: "Gresiek" <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo nie rozumiesz procesu autoryzacji, ktory jest dwuetapowy - pierwszy
    > to sama autoryzacja co w praktyce oznacza blokade srodkow na koncie, a
    > drugi to rozliczenie i zdjecie tej kasy z konta. Dopoki nie nastapi
    > rozliczenie, kasa jest zablokowana. Rozliczenie powinno nastapic (z
    > pamieci) w przeciagu pojedynczych dni (3 do 7).

    Rozumiem doskonale!!!!!!!
    Wszystko jest takie ladne i proste w tym twoim schemacie, no to mi wytlumacz
    dlaczego terminal odmowil ostatecznie autoryzacji??? Kto odmowil???
    Krasonludki na laczach??? Polcard? Skoro byly srodki na koncie i zostaly
    zablokowane a mimo to transakcja zostala odrzucoana!!! (na wydruku bylo
    "ODMOWA")
    Ja jednak podejrzewam mBank, no bo:
    1) autoryzacja do mBnaku - sa srodki na koncie
    2) mBank je blokuje po czym
    3) mBank wysyla kod do termoinala "ODMOWA".
    I tyle. No bo kto inny mogl odmowic transakcji? Polcard? TESCO?