  • 21. Data: 2004-04-21 19:36:44
    Temat: Re: mBank ma zysk i zmienia TOiP :)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Glenn napisała:

    > Natomiast ja nie mam powodów do narzekań-kartę dostałam na podstawie
    > wpływów. Reklamacja transakcji kartowej trwała krótko, a limit sobie
    > podwyższyłam 1 telefonem. To tyle ;-)))

    Glenn, co z Tobą??? Czy ja czegoś nie wiem?
    JEDNYM telefonem?
    Podpłacili Cię czy co?;-)))

    a to to gips:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=124
    710&t=124632&v=t ???

    pzdr, St

  • 22. Data: 2004-04-21 19:46:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Glenn, co z Tobą??? Czy ja czegoś nie wiem?
    > JEDNYM telefonem?

    Jednym.

    > Podpłacili Cię czy co?;-)))

    Tak-dostałam złotego wieloryba do hodowli ;-)

    > a to to gips:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=124
    710&t=124632&v=t ???

    > pzdr, St

    No Stasiu-taki inteligentny osobnik z Ciebie - rusz główką ;-))) Czym innym
    jest użeranie się o procedurę, która miała być a jej nie ma w terminie - a
    czym innym zastosowanie tejże procedury. Procedura produkowana przez tyle
    czasu okazała się dobra ;-))) Wystarczył jeden telefon.

  • 23. Data: 2004-04-21 19:54:21
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > czym innym zastosowanie tejże procedury. Procedura produkowana przez tyle
    > czasu okazała się dobra ;-))) Wystarczył jeden telefon.

    A to ona jest jakaś tajna? tylko dla właścicieli wielorybów?;-)))
    Bo jakoś żadnego infa nie zauważyłem, że w koooońcu to działa...
    ATPO to tak na telefon teraz podwyższają: dzwonisz-masz?
    czy poza tym wielorybem to trzeba sie jeszcze czymś wykazać?

  • 24. Data: 2004-04-21 20:10:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A to ona jest jakaś tajna? tylko dla właścicieli wielorybów?;-)))

    Tak-teraz popierają wieloryby ;-))) Delfiny poszły w odstawkę ;-)

    > Bo jakoś żadnego infa nie zauważyłem, że w koooońcu to działa...
    > ATPO to tak na telefon teraz podwyższają: dzwonisz-masz?
    > czy poza tym wielorybem to trzeba sie jeszcze czymś wykazać?

    Dzwonisz-łączą Cię z panem/panią "analityk" ;-) , spowiadasz sie z dochodów
    i danych, potem robią symulację o ile mogą Ci podwyższyć (wybierasz czy
    chcesz na podstawie wpływów na rachunek czy na podstawie zaświadczenia). Ja
    wybrałam rachunek, bo zaświadczenie niestety mi się nie "powiększyło" od
    ostatniego razu, a za to wpływy na rachunek i owszem ;-) Poza tym
    zaświadczenie trzeba by dostarczyć, a to trwa. Potem pani "analityk" kazała
    czekać na maila z decyzją, który przyszedł tego samego dnia i był pozytywny
    ;-) Limit został też od razu zwiększony ;-) Wanna try ;-))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2004-04-21 20:25:37
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > czekać na maila z decyzją, który przyszedł tego samego dnia i był pozytywny
    > ;-) Limit został też od razu zwiększony ;-) Wanna try ;-))) ?

    Nie, tylko chciałem wiedzieć :)
    Nie wykorzystałem jeszcze więcej niż 1/6 limitu,
    więc po co? dla sportu?
    Poza tym nie minęło jeszcze 6 m-cy od czasu
    jak dawali darmo, więc nawet bym nie mógł.
    Ale, że jest to do załatwienia w 1 dzień, to b. dobra wiadomość
    (pod warunkiem, że to będzie norma) i taka "nie mBankowa" ;-)

    pzdr, St.

  • 26. Data: 2004-04-21 20:52:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Apr 2004 18:18:01 +0200, w <c666p3$8q4$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > No to może konkretnie- co takiego się stało TOBIE w kontakcie z tym bankiem,
    > że piszesz o tandecie. Bo zapewne nie budujesz swojej opinii na
    > niesprawdzonych pogłoskach, prawda ;-) ?

    Nie chce mi się pisać, bo już wiele razy poruszałem. Trzeba czytać na bieżącio
    :>.
    Dodam jedynie przykład z wczoraj, kiedy na mCzacie nie potrafiono mi powiedzieć
    o wysokości odsetek z lokaty -- "od tego to są mlinki". ROTFL.

  • 27. Data: 2004-04-21 20:54:01
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Apr 2004 19:43:54 +0200, w <c66bq4$s37$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > No to Ty masz konkretny powód. Kolega Popławski jakoś zamilkł za to ;-))

    Bo trzeba czytać newsy na bieżąco, a nie wyskakiwać przy podsumowaniach :>

  • 28. Data: 2004-04-21 21:00:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Apr 2004 22:10:28 +0200, w <c66kct$lf6$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > czekać na maila z decyzją, który przyszedł tego samego dnia i był pozytywny
    > ;-) Limit został też od razu zwiększony ;-) Wanna try ;-))) ?

    A tu przypomniała mi się inna historia. Przelewałem sobie przeniążki z LG na
    mkonto (chyba jakieś biznesowe zresztą) zleceniem stałym realizowanym
    _codziennie_. Do tej pory konto było martwe.

    Po miesiącu otrzymałem list, że jestem wybranym klientem itp itd i mam
    regularne wpływy i przyznają mi limit w wysokości X zł. Początkowo myślałem, że
    to miłe, że dostaję jakiś symboliczny limit bez pytania. Ale potem policzyłem
    liczby :> Wysokość ich propozycji chyba była ewdentnym dowodem na tandetność
    ich systemu. :>

    PS. Nie wiem czy ostatecznie dostałbym ten limit, bo nie jest mi potrzebny, a
    na pewno nie mBankowy :>

  • 29. Data: 2004-04-21 21:38:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Bo trzeba czytać newsy na bieżąco, a nie wyskakiwać przy podsumowaniach :>

    Taaaa - tylko, że Ty odzywasz się wielokrotnie w sprawie mbanku, a
    konkretnych TWOICH "przypadków" jakoś nie opisujesz. Więc tak jakoś mi się
    nasunęło, że przyłączasz się do hasła "mbank rzondzi" ;-) na zasadzie
    "wszyscy piszą to ja też".

  • 30. Data: 2004-04-21 21:45:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Radosław Popławski napisał:
    > Dodam jedynie przykład z wczoraj, kiedy na mCzacie nie potrafiono mi
    > powiedzieć o wysokości odsetek z lokaty -- "od tego to są mlinki". ROTFL.

    Eee, to ja miałem tak, gdy kiedyś wlazłem na ten mCzat, że jedna z osób
    podająca się za pracownika mBanku (jakiś gość od kredytów z BRE) głosił
    wszem i wobec że MulitiBank i mBank nie są ze sobą związane (gdy
    powiedziałem, że mają wspólnego akcjonariusza-założyciela BRE). A do
    tego był w "pokoju" W.B., który nic tam chyba nigdy nie mówi na tym
    czacie. Wtedy naprawdę się ubawiłem ;-)

    K.