  • 1. Data: 2003-06-13 09:21:14
    Temat: mBank - mPlan Walutowy- czy mozna sie odwolac od decyzji?
    Od: "Gmurkowski" <s...@o...pl>

    Witam serdecznie!
    Mam problem z kredytem mieszkaniowym
    W mBanku (mam u nich konto od ok 1,5 roku) przydzielono mi 90000 kredytu,
    chcialem 120000, satysfakcjonowalo by mnie 110000 - 115000 - jako
    wytlumaczenie decyzji podano ze nieuwzgledniono mi podwyzki do obliczenia
    zdolnosci.
    Na zaswiadczeniu o zarobkach jest 12 m-cy, podwyzszona pensje mam od 3 m-cy,
    ma ona charakter staly, potwierdzona aneksem do umowy - obliczyli srednia z
    12 m-cy i wyszlo 90000. Jak bym wiedzial ze tak jest , prawdopodobnie bym
    nie skladal wniosku, nikt mnie nie poinformowal o takim sposobie liczenia
    zarokow, Pani u ktorej skladalem wniosek - do symulacji oczywiscie - zarobki
    netto aktualne, wyszlo tyle ile chcialem, na stronie kalkulator - pensja
    netto. Robienie w balona.
    Cos mozna z tym zrobic - jakies odwolanie, pismo itp??
    pozdrawiam qdachi

  • 2. Data: 2003-06-13 09:34:02
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Fri, 13 Jun 2003 11:21:14 +0200 "Gmurkowski" <s...@o...pl> wrote:

    > Witam serdecznie!
    > Mam problem z kredytem mieszkaniowym
    > W mBanku (mam u nich konto od ok 1,5 roku) przydzielono mi 90000 kredytu,
    > chcialem 120000, satysfakcjonowalo by mnie 110000 - 115000

    To jest jakas chora taktyka. Mojemu kumlowi w BPH/PBK w ostatniej
    chwili tez obcieli 15k...

  • 3. Data: 2003-06-13 09:43:10
    Od: "Gmurkowski" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    > chcialem 120000, satysfakcjonowalo by mnie 110000 - 115000

    To jest jakas chora taktyka. Mojemu kumlowi w BPH/PBK w ostatniej

    Wlasnie
    Chore jest patrzenie wstecz - oczywiscie rozumiem ze sprawdzic ciaglosc
    trzeba - ale branie sredniej z 12 m-cy, a nie aktualnych dochodow, tego nie
    jestem w stanie zrozumiec

  • 4. Data: 2003-06-13 10:00:47
    Od: "ktos" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Gmurkowski" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chcialem 120000, satysfakcjonowalo by mnie 110000 - 115000 - jako
    > wytlumaczenie decyzji podano ze ................

    Witam,
    Jakis czas temu mialem taki sam problem,
    Tylko jak sie okazalo "nieoficjalnie" jedynym elementem branym pod uwage
    (chyba akurat w dniu rozpatrywania mojego wniosku, bo np. "lal deszcz" lub
    Pani mila "trudne dni" lub cos jeszcze) byla kwota xx wpisana w rubryke yy
    PITU za poprzedni rok, mimo ze doradca kredytowy twierdzil zupelnie cos
    innego w momencie skladania wniosku.
    Rozpatrzenie wniosku z obiecanych 6-8 dni roboczych przeciagnelo sie do
    miesiaca kalendarzowego, W momencie zagrozenia z mojej strony ze wycofam
    wniosek, nastepnego dnia zostal "cudem" rozpatrzony z rezultatem j.w.
    Poza tym 0 kompetencji pracownikow dzialu kredytow, caly czas zwalanie
    odpowiedzilanosci na centrale w Lodzi itp.

    > Cos mozna z tym zrobic - jakies odwolanie, pismo itp??
    > pozdrawiam qdachi
    Olej ten bank, oni cie jak widac caly czas maja w wielkim powazaniu, i
    wszelkie Twoje pisma "zleja" lub bedziesz miesiacami czekal na odpowiedz.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-06-13 10:08:25
    Od: "Gmurkowski" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ktos" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Gmurkowski" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Olej ten bank, oni cie jak widac caly czas maja w wielkim powazaniu, i
    > wszelkie Twoje pisma "zleja" lub bedziesz miesiacami czekal na odpowiedz.

    Czy jak zloze multibanku to jakos sa te banki powiazane - takie same
    procedury, czy beda brali pod uwage decyzje mBanku?

    > Pozdrawiam,
    > Krzysiek

    Pozdrawiam qdachi

  • 6. Data: 2003-06-13 10:11:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 13 Jun 2003 12:08:25 +0200, Gmurkowski <s...@o...pl> napisał:

    > Czy jak zloze multibanku to jakos sa te banki powiazane - takie same
    > procedury, czy beda brali pod uwage decyzje mBanku?

    Moze sie okazac, ze dostaniesz decyzje od tej samej osoby :-) Ale wcale nie
    jest powiedziane, ze taka sama decyzje
    :-)))))

    M.

  • 7. Data: 2003-06-13 10:26:10
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Fri, 13 Jun 2003 12:08:25 +0200 "Gmurkowski" <s...@o...pl> wrote:

    > U?ytkownik "ktos" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Czy jak zloze multibanku to jakos sa te banki powiazane - takie same
    > procedury, czy beda brali pod uwage decyzje mBanku?

    Zaden bank nie potraktuje Cie lepiej... Mozesz tylko dostac krotsze
    kolejki (Multi np).

    BPH/PBK - 15k obciete
    BZ/WBK - z obiecanych 10 dni zrobilo sie 1,5 miesiaca...

    Takie sa banki...

  • 8. Data: 2003-06-13 10:29:48
    Od: "ktos" <j...@o...pl>

    > Czy jak zloze multibanku to jakos sa te banki powiazane - takie same
    > procedury, czy beda brali pod uwage decyzje mBanku?
    To nie ma znaczenia bo to sa te same banki(troche inna nazwa i troche dla
    innego klienta) ale jeden wlasciciel i podobne procedury i wnioski sa
    rozpatrywane przez tych samych ludzi,
    jak zauwazylem korespondecja dot. mojego wniosku pomiedzy oddzialem kredytow
    a centrala krozyla w kopertach z napisem "Multibank"

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 9. Data: 2003-06-13 10:36:38
    Od: "ktos" <j...@o...pl>

    >Zaden bank nie potraktuje Cie lepiej... Mozesz tylko dostac krotsze
    >kolejki (Multi np).
    >
    > BPH/PBK - 15k obciete
    > BZ/WBK - z obiecanych 10 dni zrobilo sie 1,5 miesiaca...

    Moze miales pecha, po rezygnacji z mBanku poszedlem do GE.
    Wniosek mial zostac rozpatrzony w ciagu 5 dni roboczych decyzje pozytywna
    dostalem po 4 dniach roboczych, roznica pomiedzy wyliczeniami doradcy
    (zreszta bardzo kompetentnego w porownaniu z pracownikami mBanku) a
    wyplaconym kredytem to jakies 3 tys,
    w sumie po 14 dniach kalendazowych(10 roboczych) od momentu zlozenia wniosku
    mialem pieniadze przelane na konto developera,
    po za tym ilosc makulatury jaka musialem zlozyc w GE to bylko jakies 15%
    tego czego chcieli w mBanku

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 10. Data: 2003-06-13 11:36:22
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Moze miales i szybko te decyzje ale na pewno zaplacisz duzo duzo wiecej.
    Niestety cos za cos. A z ciekawosci jakie oprocentowanie dostales tego
    kredytu???
    A makulatura nie ma sie co przerazac.
    A ja skorzystalem z oferty Kredyt Banku i z obslugi jestem bardzo zadowolony
    (chociaz nie bylo to 3 tygodnie, tylko 5 tygodni). I dostalem kredytu
    dokladnie tyle ile chcialem(spora kwota). Ale bede mial taniej duzo niz w GE
    i umowa jest bardzo przejrzysta bez glupich klauzul.
    A wczesniej zlozylem wniosek w Multi i niestety bardzo sie to slimaczylo.
    Poza tym komunikacja telefoniczna tez szwankowala. Procedury maja faktycznie
    marne, wrecz "do dupy".