eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - mPlan Walutowy- czy mozna sie odwolac od decyzji? › Re: mBank - mPlan Walutowy- czy mozna sie odwolac od decyzji?
  • Data: 2003-06-13 14:31:02
    Temat: Re: mBank - mPlan Walutowy- czy mozna sie odwolac od decyzji?
    Od: "Darek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ktos" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bccl2a$fb7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 6,47%
    > wg ich strony www.
    > PLN = WIBOR 3M + od 1,50 p.p
    > no i chodzi o to magiczne slowo "od" te minimalne to chyba powyzej jakis
    80%
    > wkladu wlasnego,
    > nie uwierze ze przy wkladzie wlasnym 20% ktos da ci kredyt w PLN 6,5% :)
    > Nie wierz reklamom, realia sa troche inne

    Kolego ja wiem jakie sa realia wiem jakie dostalem oprocentowanie: udzial
    wlasny 40% i dlatego WIBOR 3m + 1% = 6,47%
    Przy udziale nizszym mialbym 1,5% marzy czyli 6,97%
    I to jest fakt a nie reklama. Gdybys sprawdzil to bys sie przekonal.

    > napisalem ze chyba

    > najwieksze
    > To przeczytaj dokladnie umowe kredytowa w jakis posob jest wyznaczany kurs
    > danym dniu.
    To oswiec mnie w jaki sposob jest wyznaczany ten kurs? czyzby specjanlnie
    dla ciebie mieli jakas tabele kursowa?
    Nie zartuj. Kredyt ci przeliczyli po kursie kupna a bedziesz splacal po
    kursie sprzedazy i tyle.