eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - mPlan Walutowy- czy mozna sie odwolac od decyzji? › Re: mBank - mPlan Walutowy- czy mozna sie odwolac od decyzji?
    From: "ktos" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - mPlan Walutowy- czy mozna sie odwolac od decyzji?
    Date: Fri, 13 Jun 2003 13:56:57 +0200

    > Niestety cos za cos. A z ciekawosci jakie oprocentowanie dostales tego
    > kredytu???
    Nizsze niz mBanku mi zaproponowal, (3,9 CHF)

    > A makulatura nie ma sie co przerazac.
    No nie wiem wstepnie chcieli poswiadczony przez US PIT sprzed 2 lat
    (niestety nie zrobilem sobie wtedy kopii), co jest niewykonalne.
    Brakowalo do kompletu szczescia rozmiaru skarpet

    > A ja skorzystalem z oferty Kredyt Banku i z obslugi jestem bardzo
    zadowolony
    > (chociaz nie bylo to 3 tygodnie, tylko 5 tygodni). I dostalem kredytu
    > dokladnie tyle ile chcialem(spora kwota).
    roznica pomiedzy tym co chcialem a tym co wyplacili byla jak na sume kredyty
    (tez spora) groszowa (do pominiecia)

    > Ale bede mial taniej duzo niz w GE i umowa jest bardzo przejrzysta bez
    glupich klauzul.
    Dla ustalenia uwagi CHF oprocentowanie w Kredyt banku:
    Dla CHF = LIBOR 3M + od 5,30 p.p
    W GE mam w umowie LIBOR 3M + chyba 3,3 p.p. = 3,9%

    o jakich glupich klauzulach mowisz bo ja takich nie zauwazylem
    a poza tym mam scisle zdefiniowane widelki i kursy wiec nie ma takich
    dowolnosci jak w mBanku, (niewiem jak jest w KredytB)

    Popieram

    Pozdrawiam,
    Krzysiek