  • 11. Data: 2010-06-07 19:34:35
    Temat: Re: mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
    Od: Mindek <m...@g...com>

    wiadomościnews:hujcgj$d85$1@inews.gazeta.pl...

    > Przez internet to bardzo upierdliwa procedura z wielokrotnym wypełnianiem
    > wniosku, wielokrotnym logowaniem, jak ktos chce zrobić np lokaty 1kPLN "z
    > hakiem" w ilości kilkuset

    nie jest tak źle. Wystarczy po wypełnieniu wniosku cofnąć stronę dwa
    razy potwierdzając dane i już masz kolejny wniosek. Czyli zakładanie
    idzie szybciej niż na rachunku :-)

  • 12. Data: 2010-06-07 19:43:16
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    f <f...@c...gh> napisał(a):

> [...]
    > wniosku, wielokrotnym logowaniem, jak ktos chce zrobić np lokaty 1kPLN "z
    Jeszcze rano była opcja w serwisie transakcyjnym - można było wybrać lokatę
    jednodniową (w opisie były jeszcze jakieś dodatkowe informacje - nie pamiętam
    w tej chwili jakie) i założyć na 4%. Dało radę wtedy założyć lokatę, która
    widnieje dalej z oproc. 4%.

    Jak mi się pojawił komunikat z info że można tylko przez wniosek, już nie ma
    tej opcji w systemie transakcyjnym.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 13. Data: 2010-06-07 21:51:16
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 7 Cze, 21:34, Mindek <m...@g...com> wrote:

    > nie jest tak źle. Wystarczy po wypełnieniu wniosku cofnąć stronę dwa
    > razy potwierdzając dane i już masz kolejny wniosek. Czyli zakładanie
    > idzie szybciej niż na rachunku :-)

    A czekanie na pocztę wliczasz ? Bo jeśli tak to nie ma mowy żeby było
    szybciej.
    Swoją drogą wnioskowy sposób zakładania lokat w necie i czekanie na
    maila to cofnięcie się do epoki gierkowskiej w rozwoju bankowości.
    mBank powinien za to jakąś nagrodę otrzymać za najdurniejszy pomysł
    polskiej bankowości w 1. połowie 2010r.

  • 14. Data: 2010-06-07 22:13:20
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Clegan <c...@g...com> napisał(a):

    > A czekanie na pocztę wliczasz ? Bo jeśli tak to nie ma mowy żeby było
    > szybciej.

    Tylko po co ten e-mail? Przy zakładaniu lokaty info o mailu się pojawiło,
    ale po pierwsze żaden nie przyszedł, a po drugie zaraz po przebrnięciu
    procedury, chwilę wcześniej zlikwidowana lokata, podskoczyła z procentami do
    4% bez żadnych dodatkowych potwierdzeń.

  • 15. Data: 2010-06-07 22:52:20
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Tomasz Opalski <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > procedury, chwilę wcześniej zlikwidowana lokata, podskoczyła z procentami do

    A kolejną próbowałeś założyć? Już wtedy nie znika kasa emaxa i nie pojawia się
    nowa lokata - po dość długim czasie przychodzi mail że wniosek odrzucony z
    powodu procesowania innego wniosku :-)

    Szkoda że we wniosku nie trzeba pisać uzasadnienia dlaczego się chce tą lokatę
    i na taką kwotę.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 16. Data: 2010-06-07 23:43:45
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 8 Cze, 00:13, "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> wrote:

> [...]
    > procedury, chwilę wcześniej zlikwidowana lokata, podskoczyła z procentami do
    Chcesz powiedzieć że zlikwidowana lokata sama się odtworzyła z nowym
    % ?
    U mnie nic takiego nie nastąpiło - dostałem info że wniosek odrzucony
    z powodu: wniosek w toku.

  • 17. Data: 2010-06-08 06:43:11
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    Ciągle nie mogę się nadziwić, że mimo permanentnych obniżek
    oprocentowania wciąż jest tylu entuzjastów lokaty jednodniowej
    (obecnie "promocja", obiektywnie rzecz biorąc - z różnych względów
    żenująca), podczas gdy konkurencja daje bez problemu 4,55% (a dla
    wytrwałych nawet 5,65%). Czyżby jakieś elementy masochistyczne?

  • 18. Data: 2010-06-08 07:42:28
    Od: Mindek <m...@g...com>

    On 8 Cze, 08:43, Andrzej Chabasiński <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > żenująca), podczas gdy konkurencja daje bez problemu 4,55% (a dla
    > wytrwałych nawet 5,65%). Czyżby jakieś elementy masochistyczne?

    Ale te 4.55% w EB ma limity, co zrobić z nadwyżką?

    Przy zakładaniu lokat na maile nie czekałem bo i po co, wczoraj
    założyłem lokaty tylko przez cofanie strony. Dzisiaj mam kolejne wolne
    środki i niestety moja wersja szybszego zakładania lokaty już nie
    działa :(

  • 19. Data: 2010-06-08 11:22:16
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-06-08 09:42, Mindek pisze:

> [...]
    > założyłem lokaty tylko przez cofanie strony. Dzisiaj mam kolejne wolne
    > środki i niestety moja wersja szybszego zakładania lokaty już nie

    Ja niestety skasowałem maila z komunikatem :-(
    Ciekawe, czy link ten jest spersonalizowany - czy ktoś mógłby wkleić tu
    swój?

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 20. Data: 2010-06-08 12:17:04
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Andrzej Chabasiński <a...@g...com> napisał(a):

    > Czyżby jakieś elementy masochistyczne?

    Znam ofertę innych banków. To nie entuzjazm ani masochizm, a dywersyfikacja
    kont i kasy. Ponieważ korzystam z VE mBanku do wypłat z bankomatów, to
    zawsze jakąś małą rezerwę tam trzymam. Po co kaska ma gnić na Emaksie jak
    może na ciut lepszym procencie być na lokacie, którą można w każdej chwili
    zerwać.