  • 1. Data: 2010-06-07 12:57:15
    Temat: mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.
    Wiadomo, nie pobije to EB 4,55%, ale tam są limity. Tutaj tych limitów
    nie ma.

    Może warto założyć wątek, najlepsze lokaty/konta z kapitalizacją
    jednodniową, aby zawsze był na powierzchni aktualizowany na bieżąco?

  • 2. Data: 2010-06-07 13:11:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mindek wrote:
    > Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.
    > Wiadomo, nie pobije to EB 4,55%, ale tam są limity. Tutaj tych limitów
    > nie ma.

    Tylko dla osó, które mają wpłwyw powyżej 2 tys, lub przerób kartą
    powyżej 3 tys. Dlatego dostałes

    > Może warto założyć wątek, najlepsze lokaty/konta z kapitalizacją
    > jednodniową, aby zawsze był na powierzchni aktualizowany na bieżąco?

    czemu z kapitalizacją jednodniową.
    raczej loakty o największym zysku. I jak wątek nigdy to nie bedzie
    aktualne, Bardziej jako stronę internetową to widzę. I pewnie nie ty
    peirwszy na to wpadłeś i gdzię już taka jest.

  • 3. Data: 2010-06-07 15:01:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 7 Jun 2010 05:57:15 -0700 (PDT), Mindek napisał(a):
    > Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.
    > Wiadomo, nie pobije to EB 4,55%, ale tam są limity. Tutaj tych limitów
    > nie ma.

    Limit 15*20kpln = 300 kpln. Myślę, że nie jest zbyt bolesny ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2010-06-07 17:31:47
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    > mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
    > Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

    http://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin-prom
    ocji-twoj-wyzszy-zysk.pdf

    Chyba testują czy ktokolwiek czyta komunikaty :) Po usunięciu komunikatu nie ma
    możliwości założenia promocyjnej lokaty.

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 5. Data: 2010-06-07 17:34:00
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Ralf wrote:

    > http://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin-prom
    ocji-twoj-wyzszy-zysk.pdf

    > Chyba testują czy ktokolwiek czyta komunikaty :) Po usunięciu komunikatu
    > nie ma możliwości założenia promocyjnej lokaty.

    Można przez serwis telefoniczny.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 6. Data: 2010-06-07 17:34:02
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 7 Cze, 19:31, Ralf <g...@g...pl> wrote:

    > Po usuni ciu komunikatu nie ma mo liwo ci za o enia promocyjnej lokaty.

    Czytałeś regulamin do którego link umieściłeś? Pytanie retoryczne, bo
    to co piszesz to bzdura.

  • 7. Data: 2010-06-07 17:41:15
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

    Dla niewtajemniczonych w ofertę banków - co daje taka lokata jednodniowa i
    czym różni się ona od konta Emax Plus? Rozumiem, że jest to lokata
    odnawialna, czyli że automatycznie przedłuża się ona bez wypisywania
    kolejnego wniosku, ale do kiedy się automatycznie przedłuża?

  • 8. Data: 2010-06-07 17:59:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ttt wrote:

> [...]
    > odnawialna, czyli że automatycznie przedłuża się ona bez wypisywania
    > kolejnego wniosku, ale do kiedy się automatycznie przedłuża?

    codziennie się przedłuża. dopóki nie zerwiesz, albo dopóki regulamin
    mówi,że będzie się przedłużać.
    różnica jest tak, że bank może cię skusić większymi odsetkami sam
    wykładając o belkę mniej z własnej kieszeniu.

  • 9. Data: 2010-06-07 18:07:07
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    Tomek z Wawy pisze:

    > Czytałeś regulamin do którego link umieściłeś? Pytanie retoryczne, bo
    > to co piszesz to bzdura.

    Nie dopisałem, że chodzi mi o internet. A co do regulaminu to czytałem i chciałbym
    zobaczyć jak ktoś zakłada lokatę na stronie www.mbank.pl :)

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 10. Data: 2010-06-07 18:40:25
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Ralf" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie dopisałem, że chodzi mi o internet. A co do regulaminu to czytałem i
    > chciałbym zobaczyć jak ktoś zakłada lokatę na stronie www.mbank.pl :)

    Przez internet to bardzo upierdliwa procedura z wielokrotnym wypełnianiem
    wniosku, wielokrotnym logowaniem, jak ktos chce zrobić np lokaty 1kPLN "z
    hakiem" w ilości kilkuset