  • 1. Data: 2010-06-07 04:23:05
    Temat: Karta Kredytowa do płatności w Internecie
    Od: MoDoc <m...@g...com>

    Witam poszukuję najtańszej karty do płatności w internecie.
    Zmuszony jestem do dokonywania czasami zakupów przez siec a że mam w
    PKO BP zwykłe konto i nie chcę u nich karty kredytowej bo mają spore
    koszta, więc postanowiłem zdecydować się na kartę z innego banku.
    Zależy mi na samej karcie i samych płatnościach w internecie.

  • 2. Data: 2010-06-07 05:21:07
    Temat: Re: Karta Kredytowa do płatności w Internecie
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 7 Cze, 06:23, MoDoc <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > koszta, więc postanowiłem zdecydować się na kartę z innego banku.
    > Zależy mi na samej karcie i samych płatnościach w internecie.

    Keep It Simple, za darmo i do płatności w internecie.

  • 3. Data: 2010-06-07 07:30:18
    Od: Aur <a...@g...pl>

    Może Samochodowa Aliora. Dodatkowo 100 zł dają w prezencie.
    Ewentualnie Zakupowa BPH - 1,5% cash backu lub Silver Aliora 0,5-1%
    cash back.

  • 4. Data: 2010-06-07 07:45:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 6 Jun 2010 21:23:05 -0700 (PDT), MoDoc napisał(a):

> [...]
    > koszta, więc postanowiłem zdecydować się na kartę z innego banku.
    > Zależy mi na samej karcie i samych płatnościach w internecie.

    Money.pl + WBK
    chipowa, za darmo po wykonaniu 3 transakcji, przechodzi wszędzie póki co

    --
    best regards,
    scream