  • 21. Data: 2011-06-02 08:20:15
    Temat: Re: mBank lokata jednodniowa - przedłużyli, ale utrudniają dostęp?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisała:

    >Mamy przedłużenie promocji o kolejny miesiąc. Tym razem bez utrudnień - w
    >mailu jest link.
    Pod warunkiem, że się tą wiadomość otrzyma. Spełniam warunki promocji, a
    nowej wiadomości nie dostałem...

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 22. Data: 2011-06-02 08:26:11
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    gornik <g...@g...w.pl> napisał(a):

    > Pod warunkiem, że się tą wiadomość otrzyma. Spełniam warunki promocji, a
    > nowej wiadomości nie dostałem...

    Link jest jeden dla wszystkich, więc w czym problem?

    Wstawię po raz setny:

    https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

  • 23. Data: 2011-06-02 09:50:56
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisała:

    >Link jest jeden dla wszystkich, więc w czym problem?
    >Wstawię po raz setny:
    >https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/i
    ndex.html

    Link znam, to nie problem.
    Po prostu jureq napisał, że tym razem jest bez utrudnień, więc chciałem
    zasygnalizować, że nie u każdego :)