  • 1. Data: 2010-10-08 09:25:37
    Temat: mBank - lokata 1-dniowa na 4% ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Swojego czasu dostałem stosowną wiadomość, że mogę otworzyć tytułową
    lokatę na 4%. Wiadomość gdzieś zniknęła (jak wszystkie stare) i z
    pozycji www. mogą otworzyć lokatę jedynie na 3%. Wczoraj testowo
    założyłem taką lokatę i faktycznie wychodzi 3%.

    Czy ktoś wie jak otworzyć lokatę na 4% ? Pamiętam, że w tej wiadomości
    był stosowny link ale wiadomości dawno już nie ma więc nie mogę
    skorzystać z tej opcji.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2010-10-08 10:00:00
    Temat: Re: mBank - lokata 1-dniowa na 4% ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > stosowny link ale wiadomości dawno już nie ma więc nie mogę skorzystać z

    Tylko z linku w wiadomości. Usuwałeś tę wiadomość? Bo jeśli nie usuwałeś jej
    zamodzielnie, to ona powinna tam być w tych starszych (z datą w okolicach 3
    września 2010). Jeśli jednak jej nie masz to chyba trzeba dzwonić na mLinię
    aby ponownie taką wiadomość z linkiem wygenerowali.

  • 3. Data: 2010-10-08 10:11:05
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:i8mo2l$vbp$2@news.onet.pl> Mithos typed:

> [...]
    > pozycji www. mogą otworzyć lokatę jedynie na 3%. Wczoraj testowo
    > założyłem taką lokatę i faktycznie wychodzi 3%.

    Pierwsza wiadomość wygasła automagicznie wraz końcem wcześniejszej
    promocji, 7 września.

    > Czy ktoś wie jak otworzyć lokatę na 4% ? Pamiętam, że w tej wiadomości
    > był stosowny link ale wiadomości dawno już nie ma więc nie mogę
    > skorzystać z tej opcji.

    3 września poszła nowa wiadomość o przedłużeniu promocji z nowym linkiem
    do założenia lokaty. W tej nowej wiadomości nie ma już info o możliwości
    założenia lokaty przez mLinie i jest wprost podana prośba o zachowanie
    wiadomości.
    http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/twoj_wyzszy_zys
    k/

    Zależy o której wiadomości piszesz - jeśli o pierwszej, to wygasła
    systemowo, jeśli zniknęła Ci druga - to chyba tylko mLinia zostaje.

    --
    Imka

  • 4. Data: 2010-10-08 10:20:22
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 8 Paź, 12:00, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

> [...]
    > września 2010). Jeśli jednak jej nie masz to chyba trzeba dzwonić na mLinię
    > aby ponownie taką wiadomość z linkiem wygenerowali.

    Mozna, wystarczy kliknac i sie zalogowac.
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

    MK

  • 5. Data: 2010-10-08 11:00:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 11:25:37 +0200, Mithos napisał(a):

    > pozycji www. mogą otworzyć lokatę jedynie na 3%. Wczoraj testowo
    > założyłem taką lokatę i faktycznie wychodzi 3%.
    > (...)

    Ja nie na temat, ale się podepnę :)

    Multi mnie uszczęśliwił informacją o zmianie oprocentowania lokat -
    kliknąłem, a tam taki kwiatek (po odfiltrowaniu reszty):

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedza
    nia/lokaty/oprocentowanie_lokat/?typeToFilter=Lokaty
    +terminowe&time=day%3A1&minimalPayment=&capitalizati
    on=noFilter

    Ktoś jest w stanie powiedzieć czym one się różnią?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-10-08 11:02:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]
    +terminowe&time=day%3A1&minimalPayment=&capitalizati
    on=noFilter

    > Ktoś jest w stanie powiedzieć czym one się różnią?

    3,5% - Aq
    3,0% - nie Aq

  • 7. Data: 2010-10-08 11:12:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 8 Oct 2010 13:02:24 +0200, MarekZ napisał(a):

    nia/lokaty/oprocentowanie_lokat/?typeToFilter=Lokaty
    +terminowe&time=day%3A1&minimalPayment=&capitalizati
    on=noFilter

    > 3,5% - Aq
    > 3,0% - nie Aq

    Niby tak, ale coś schrzanili - Aq są wyraźnie zaznaczone:

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedza
    nia/lokaty/oprocentowanie_lokat/?typeToFilter=Lokaty
    +terminowe&time=noFilter&minimalPayment=&capitalizat
    ion=noFilter&x=38&y=12

    I tak pies ich trącał z takimi stawkami :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-10-08 16:21:45
    Od: MK <m...@i...pl>

> [...]
    > września 2010). Jeśli jednak jej nie masz to chyba trzeba dzwonić na mLinię
    > aby ponownie taką wiadomość z linkiem wygenerowali.

    Nie trzeba dzwonic. Mozna tu...

  • 9. Data: 2013-10-24 19:48:33
    Temat: Re: mBank - lokata 1-dniowa na 4% ? http://mop23cussi.webstrona.com.pl/
    Od: t...@g...com