eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank lekcewazy zapytania klientow › Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Date: Mon, 3 Feb 2003 23:49:08 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 38
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018134.chello.pl
    Message-ID: <b1mrps$nl7$1@news.onet.pl>
    References: <b1mm4r$9ob$1@news.onet.pl> <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179018134.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1044312700 24231 62.179.18.134 (3 Feb 2003 22:51:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Feb 2003 22:51:40 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226816
    [ ukryj nagłówki ]

    Wydawaloby sie, ze to
    > wlasnie internetowy bank badzie powaznie podchodzil do zapytan
    > wyslanych mailem.

    Abstrahujac - ciekawe jak to bedzie, jesli podawana tutaj informacja o
    zwolnieniu z infolinii ludzi potwierdzi sie.. ;)

    Co do mBanku dziwie sie mniej co do Multibanku - brak kanalu
    wewnetrznego do komunikacji i wlasnie ten brak odpowiedzi jest co
    najmniej dziwny.

    Mam kolezanke, ktora pracuje w Multi w Wawie - mowi, ze maja istny
    nawal klientow. Aczkolwiek jak sie podsmiewam, ze chyba nie az taki
    jak BRE caly czas oglaszalo - bo jakos nie przypomina swoich planow
    100 tysiecy klientow - to potwierdza, ze planisci Multi sa nader
    hehehe ambitni. Byc moze nie tylko planisci Multi - w mBanku tez, a i
    BRE podobnie...

    Co do Citka mam po prostu jakis taki uraz... ;) No rozumiem, jakby
    inny duzy bank mi nie odpowiedzial... Juz nawet mam b. dobry kontakt z
    Fortisem (ktory mi nie dal cholera VC), a z Citi nie.. (dosc
    przypomniec, ze swego czasu odmowil mi zalozenia konta, no ale dla
    chcacego nic trudnego i konto mam (a VC dalej nie ;).

    A wlasnie w KB24 maja fajny system poczty wewnetrznej. Sprobowalem
    zrezygnowac z ubezpieczenia karty (bo tak mi doradzono), i
    jednoczensie zadalem pytanie o ichna KK (czy trzeba miec stale zrodlo
    dochodow i umowe o prace) - no i jak raz nie dostalem odpowiedzi. A
    tak dostawlem odpowiedz zawsze. Nie wioem do konca jak ten system
    funkcjonuje ale cos mi sie wydahe, ze korespondencje ze mna prowadzi
    ktos z pracownikow mjego oddzialu.
    Niestety w przypadku KB sprawdza sie prawda - nie wystarczy, ze bank
    zaprojektuje super system bankowosci internetowej - potrzeba, zeby go
    jeszcze umial sprzedac.
    No ale ani KB, ani Integrum, ani PKO BP jakos nie odniosly na tym polu
    wielu sukcesow...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1