  • 21. Data: 2005-12-25 23:28:57
    Temat: Re: mBank, karta za podpis, kwota egzekucji z sufitu
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisała:

    >Nie dowiedziliby sie o tym.
    Wątpie. Co prawda "media kłamią" ale lubią takie rzeczy.
    No i jest jeszcze pbb :-)
    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 22. Data: 2005-12-25 23:40:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    gornik <g...@g...w.pl> writes:

    > Wątpie. Co prawda "media kłamią" ale lubią takie rzeczy.
    > No i jest jeszcze pbb :-)

    Myslisz ze rozne podobne rzeczy (w dokladnie takie troche watpie)
    sie nie zdazaja? Banki potrafia robic uzytek z pieniedzy. Wezmy
    np. stosowne zadoscuczynienie, pod warunkiem "trzymania geby na
    klodke".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2005-12-26 11:08:40
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

> [...]
    >sie nie zdazaja? Banki potrafia robic uzytek z pieniedzy. Wezmy
    >np. stosowne zadoscuczynienie, pod warunkiem "trzymania geby na
    Tak jak napisałem - watpię, żeby coś takiego nie wyszło. Ludzie
    rozgłaszają takie sytuacje zanim bank będzie miał szansę im zamknąć buzię.
    Poza tym, biorąc pod uwagę niechęć banków do wypłacania jakichkolwiek
    odszkodowań, jedynie tego co niesłusznie pobrali i ewentualnie odsetek
    ustawowych, jakoś nie chce mi się wierzyć w Twoją teorię spiskową ;-)

  • 24. Data: 2005-12-27 12:35:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    gornik <g...@g...w.pl> writes:

> [...]
    > odszkodowań, jedynie tego co niesłusznie pobrali i ewentualnie odsetek
    > ustawowych, jakoś nie chce mi się wierzyć w Twoją teorię spiskową ;-)

    Naprawde wiec wierzysz ze banki nie potrafia liczyc. No coz, jakas szansa
    jest.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2006-01-03 20:37:16
    Od: Populares <n...@g...pl>

    gornik wrote:

    > Tak jak napisałem - watpię, żeby coś takiego nie wyszło. Ludzie
    > rozgłaszają takie sytuacje zanim bank będzie miał szansę im zamknąć buzię.

    Albo nie są skłonne wypłacać odpowiednio, zanim nie jest za późno... ?

    > Poza tym, biorąc pod uwagę niechęć banków do wypłacania jakichkolwiek
    > odszkodowań, jedynie tego co niesłusznie pobrali i ewentualnie odsetek
    > ustawowych, jakoś nie chce mi się wierzyć w Twoją teorię spiskową ;-)

    Nieraz nie chcą wypłacać nawet własnych oszczędności życia klienta. taki
    numer mieli moi sąsiedzi, nie znam tego z prasy. Wiem, że długo się
    procesowali (chodziło najprawdopodobniej o frauda dokonanego z ich konta
    przez kogoś trzeciego), nie wiem jaki był rezultat, ale nowego
    mieszkania sobie ostatnio nie kupili.