  • 1. Data: 2005-12-20 18:18:58
    Temat: polecenie zaplaty - koszty
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    jak to jest rozliczeniem prowizji za polecenie
    zaplaty/przelewu/pobrania czy jaka tam jest wlasciwa nazwa.

    Reguluje [mi sie] faktura z konta, moj bank powiedzmy nie pobiera za
    to prowizji .. czy dostaje cos wystawcy faktury badz jego banku,
    czy to tylko jest dla nich darmowa robota ?

    J.

  • 2. Data: 2005-12-20 23:00:04
    Temat: Re: polecenie zaplaty - koszty
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 20 Dec 2005 19:18:58 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >to prowizji .. czy dostaje cos wystawcy faktury badz jego banku,
    >czy to tylko jest dla nich darmowa robota ?

    Twój bank nic nie dostaje od wystawcy faktury lub jego banku.

    PG