eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank jest nierzetelny › Re: mBank jest nierzetelny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank jest nierzetelny
    Date: 26 Jul 2003 00:54:08 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 41
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <m...@d...pm.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1059173648 14352 192.168.240.245 (25 Jul 2003 22:54:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Jul 2003 22:54:08 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 80.49.198.75, 213.180.130.14
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:252943
    [ ukryj nagłówki ]

    > z...@p...onet.pl writes:
    >
    > > Okazuje się że autoryzacja, mimo niedojścia transakcji do
    > > skutku jest ważna jeszcze przez 2 miesiące
    >
    > a nawet dluzej
    >
    > > i w tym czasie ten sprzedawca
    > > może
    > > przesłać rozliczenie do banku i bank obciązy konto kwotą transakcji której
    > > nie
    > > było.
    >
    > Naturalnie. Tak w ogole to sprzedawca moze to zrobic nawet bez zadnej
    > autoryzacji. Jednakze bank powinien takie rzeczy zalatwiac od reki po
    > otrzymaniu reklamacji.
    > --
    > Krzysztof Halasa
    > Network Administrator

    Owszem, operator mlinii odpowiedział mi że bank przyjmie reklamację oczywiście
    na piśmie i zostanie ona rozpatrzona w ciągu 90 dni. Jest to kolejny przyczynek
    do tego jak traktują banki w Polsce swoich klientów. Zawsze w takich sytuacjach
    usiłuję uświadomić moich rozmówców, że oni tak naprawdę pracują między innymi
    za moje pieniądze, ale chyba tego nie rozumieją. Może gdyby klienci częściej im
    to uświadamiali to zmieniłoby się stosunek banków do ich klientów. Ale wracając
    do sprawy, jeśli transakcja nie dochodzi do skutku i po dwóch tygodniach, jak w
    przypadku mbanku zostaje zdjęta blokada z pieniędzy, to powinna być także
    cofnięta autoryzacja, czyli krótko mówiąc nie było transakcji - nie ma
    autoryzacji. Tymczasem tak nie jest i ja dlatego uważam że bank świadomie w tym
    przypadku naraża swojego klienta na możliwość utraty pieniędzy. I jeszcze na
    koniec stwierdzenie operatorki mlinii że jestem jednym z nielicznych, jak
    powiedziała na szczęście, który ma za złe bankowi że autoryzacja transakcji
    jest tak długo ważna, bo gdyby ważność była krótsza to wiele transakcji mogłoby
    nie dojść do skutku. Była bardzo zdziwiona jak powiedziałem jej że
    bezpieczeństwo moich pieniędzy stawiam wyżej niż jakąś transakcję która nie
    doszła do skutku, bo sprzedawca po autoryzacji zwlekał z przesłaniem do banku
    rozliczenia.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1