  • 51. Data: 2004-02-11 11:01:59
    Temat: Re: mBank - jako pracodawca to dno
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Tobie niech będzie przykro. Dla mnie to najlepsza rzecz jaką mogłem
    zrobić.
    > Bardzo dobrze na tym wyszedłem :))) Jak ktoś oczekuje, że skończy studia,
    > poszaleje w ostatnie wakacje i pójdzie potem do pracy z umową na czas
    > nieokreślony z pensją 2000 brutto to śmiać mi się chce i tyle.

    Jest roznica miedzy wysokimi oczekiwaniami absolwentow
    a zwyklym zerowaniem (zlodziejstwem) dokonywanym na absolwentach.
    Rozroznij prosze i nie popadaj ze skrajnosci w skrajnosc.

    MarcinP

  • 52. Data: 2004-02-11 12:41:58
    Od: "bnew" <b...@p...onet.pl>

    > Wiesz. Sam nie wiem co o Tobie myslec. Nie to zebym jakos strasznie byl
    > milosnikiem mbanku jako pracodawcy ale nie znosze jak ktos wypisuje
    > niepotwierdzone brednie.
    >
    > Gwoli scislosci: moja Zona pracuje jako mlinka od kilku miesiecy.
    > Informacje wiec niemal z pierwszej reki.
    >
    > Pensja nie wynosi 800zl. Jest to wiecej. Sporo wiecej(chyba nie powinno
    > sie pisac ile dokladnie).
    Jakie dużo więcej czy 100 zł to jest dużo więcej, czy uważasz że ok 1000 zł dla
    osoby która odpowiada za transakcje w banku to wystarczająco, która pracuje na
    3 zmiany świątek piątek, niedziela i każde święta na 3 zmiany, no i MarciP miał
    troche racji bo na okresie próbnym dostaje się pół etatu na umowe zlecenie a
    drugie pół na umowe o prace, pozatym dlaczego nie płacą za okres szkolenia, czy
    to jest wg ciebie "normalnie", zostajesz przez miesiąc bez środków do życia !!
    a z tą umową bezterminową to chyba przekoloryzowałeś może twoja żona ma jakies
    chody u szefa (sic!) bo jeszcze nie slyszalem żeby mlinka miała umowe na czas
    nieokreślony.

  • 53. Data: 2004-02-12 02:27:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Kamila" <k...@p...gazeta.pl> writes:

    > Przykro mi, że za młodu nie ceniłeś swojego czasu, umiejętności itp., a
    > jeszcze bardziej mi przykro, że w "takich czasach" uważa się to za rzecz
    > normalną a wręcz godną pochwały.

    Rzecza godna pochwaly jest oferowac wlasna prace bez wynagrodzenia.
    Analogicznie, rzecza godna potepienia jest zmuszanie kogos do pracy
    za darmo.
    Sama praca za darmo nie wydaje mi sie ani godna pochwaly, ani
    potepienia.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 54. Data: 2004-02-12 02:30:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> writes:

    > A dlaczego niby nie powinno sie pisac ile dokladnie ? Wszedzie w
    > cywilizowanym swiecie pracodawca juz w ogloszeniu podaje ile mozna zarobic

    Niekoniecznie. Chyba ze mamy rozne poglady na cywilizacje, to
    prawdopodobne.

    Pracodawca nie chce podawac "ile", bo pracownicy dostaja rozne pensje,
    i takie informacje nie powoduja nic dobrego. W szczegolnosci, gorsi
    pracownicy (dostajacy mniej) moga byc jeszcze gorsi.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 55. Data: 2004-02-12 08:13:37
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Niekoniecznie. Chyba ze mamy rozne poglady na cywilizacje, to
    > prawdopodobne.

    Otworz jakias strone z ogloszeniami o prace np. w Wlk. Brytanii... ja mialem
    na mysli wlasnie ta cywilizacje :) Placa oczywiscie w stosunku rocznym.

    MAd Hat
    ter

  • 56. Data: 2004-02-12 14:20:52
    Od: "Mina" <i...@p...onet.pl>

    > Wysmiewanie sie z czyichs bledow ortograficznych zamiast proste zwrocenie
    > uwagi jest przejawem buractwa.
    > Wyciaganie wnioskow na temat kompetencji na podstawie bledow ortograficznych
    > (nie mowie o poloniscie) jest rowniez buractwem.
    > I z mojej strony to wszystko.
    > Darek

    Napadli na ciebie za te błędy, bo przyznałeś się do pracy w US! Wiesz, w tym
    kraju nikt nie lubi US i ZUSu, ja też, i slusznie, bo jest za co!
    Nie mogą napaść słownie chociaż na "głowę" US, nie mogą nic zrobić, to szybko
    znaleźli ofiarę, czyli ciebie, jako przedstawiciela tej znienawidzonej przez
    nich instytucji, hi, hi, państwowej. Napaści na ciebie nie dziwię się, ludzie
    są sfrustrowani, zaraz swierdzą, że jak ktoś robi błędy ortograficzne i np.
    pracuje w banku od dwóch lat, to na pewno dlatego ich pieniądze są przelane
    gdzie indziej i na pewno ta literówka w nazwie ulicy klienta jest winą tego
    matoła, co ortografii nie zna. Hi, hi, tak nie powiedzą, bo na siebie pluć nie
    będą... Ale na ciebie tak, w końcu ty jest to podłe US. Nie przejmuj się,
    sędzenie po pozorach jest cechą Polaków.

    Jednak jak nazwać drodzy bankowcy ludzi pracujących w Banku, którzy takie
    literówki robią (jak np. numer mieszkania, czy literówka w ulicy np. zamiast
    ul. Smolna, napiszą Solna!!! ) a potem każą, aby im podanie pisać o zmianę
    danych osobowych!!!! Tak, tak. Nie przyznają się do literówki, która
    drastycznie zmienia adres klienta, lecz domagają się podań!!!! To jest taki
    sam przypadek jak właśnie naszego Darka. Co więcej, może nie wiecie, ale masa
    dziennikarzy robi katastrofalne błędy ortograficzne!!!! Pracowałam przy
    powtawaniu pewnego tygodniaka hi, hi, hi, ekonomicznego, o bankach też tam
    było! No dobra, ci dziennikarze byli po marketingach, zarządzaniach i
    bankowościach a nie po polonistyce, ale litości, maturę chyba mieli! I na
    około 12 dziennikarzy tego typu było aż 2 korektorów, pracujących non stop
    oraz aż dwóch edytorów, którzy potem stylistykę poprawiali!!!! A wy tu
    męczycie biednego gościa z US! Może oni też tam korektorów zatrudniają!:)Hi,
    hi...
    Fakt rzeczywiście przykry jest taki, że jednak zajmując się zawodowo jakąś
    dziedziną, powinno się wiedzieć, jak się pisze "fachowe terminy" takie jak
    ten "budżet".

    I.

  • 57. Data: 2004-02-12 14:32:58
    Od: "Mina" <i...@p...onet.pl>

> [...]

    > Ja rozumiem, ze szkolenie trwa ponad dwa miesiace i nie placa ze ten
    > czas ani zlotowki (nawiasem mowiac, pracownicy supermarketow

    I tak dalej...

    Właśnie się zastanawiam, czy ten tekst od Darka z US i odpowiedzi na niego, to
    nie było działanie PR "skopanego ostro" ostanio mBanku, aby skierować dyskusję
    na inne tory. Może tak a może nie... Ciekawe też czy ten tu tekst nie jest
    również działaniem PR odwrotnym na rzecz innych konkurencyjnych banków... I
    ciekawe też ile tekstów tutaj to PR!!! Nie mam nic przeciwko PR!!! To fajna
    dziedzina, dość kreatywna...

    Pozdrawiam,
    I.

  • 58. Data: 2004-02-13 08:43:56
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > na inne tory. Może tak a może nie... Ciekawe też czy ten tu tekst nie jest
    > również działaniem PR odwrotnym na rzecz innych konkurencyjnych banków...

    ciekawe, cz to Ty nie jestes z mBanku. w koncu sugestie, ze caly ten watek
    to taktyczne zagrywki konkurencji jest im (mBank) na reke ;)

    pozdrawiam
    MarcinP

  • 59. Data: 2004-02-13 23:23:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> writes:

    > Otworz jakias strone z ogloszeniami o prace np. w Wlk. Brytanii... ja mialem
    > na mysli wlasnie ta cywilizacje :) Placa oczywiscie w stosunku rocznym.

    No to zapewniam Cie, ze takze w GB ogloszenia tego typu niekoniecznie
    zawieraja oferowana sume.
    Zwlaszcza, jesli ma byc ona tematem negocjacji.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH