  • 1. Data: 2004-01-08 13:18:30
    Temat: mBank - jak to możliwe?
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    W tabeli prowizji i opłat dla KK VE figuruje:
    Opłata za przekroczenie limitu karty 30 zł.
    W jaki sposób można przekroczyć limit, jeśli każda transakcja jest
    autoryzowana?
    Pozdrowienia
    M.

  • 2. Data: 2004-01-08 13:20:00
    Temat: Re: mBank - jak to możliwe?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "mk" <m...@p...rzeszow.pl> napisała:

    > W tabeli prowizji i opłat dla KK VE figuruje:
    > Opłata za przekroczenie limitu karty 30 zł.
    > W jaki sposób można przekroczyć limit, jeśli każda transakcja jest
    > autoryzowana?

    Np. przy pomocy prowizji lub różnicy kursowej. Dzieki temu może zejść z
    konta większa kwota niż była blokada

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-01-08 13:33:42
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    Dziękuję.
    M.

  • 4. Data: 2004-01-08 14:44:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 8 Jan 2004 14:18:30 +0100, "mk" <m...@p...rzeszow.pl>
    wrote:

    > W tabeli prowizji i opłat dla KK VE figuruje:
    > Opłata za przekroczenie limitu karty 30 zł.
    > W jaki sposób można przekroczyć limit, jeśli każda transakcja jest
    >autoryzowana?

    Nie każda jest przez bank.
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2004-01-08 16:18:50
    Od: "Uran" <u...@p...onet.pl>

    > Nie każda jest przez bank.

    Ja w pekao voyager płaciłem ze dwa razy, też mi sie wydawało ze jak bedzie za
    duzo to bank nie autoryzuje, autoryzował (w Polsce!) a potem kazał płacić.
    Potem juz pilnowałem
    uran

  • 6. Data: 2004-01-09 06:01:56
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik mk napisał:
    > W tabeli prowizji i opłat dla KK VE figuruje:
    > Opłata za przekroczenie limitu karty 30 zł.
    > W jaki sposób można przekroczyć limit, jeśli każda transakcja jest
    > autoryzowana?

    Limit 3000; zadłużenie 2995. Nadchodzi dzień naliczenia odsetek i .....

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2004-02-11 17:47:52
    Od: "jas" <...@...pl>