  • Data: 2002-01-05 16:56:18
    Temat: Re: mBank i założenie konta
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze @poland.com:
    .

    > Cze!
    >
    > Mam pytanie do mBankowców:
    >
    > Czy ktoś w mBanku w sobotę pracuje? Złożyłem rano wniosek o otwarcie
    > konta i czekam na telefon. Nikt jednak nie zadzwonił.
    >
    > Ile to zazwyczaj trwa, nim zadzwonią? Zważywszy na to, że dzisiaj
    > sobota.

    W poniedziałek zadzwonią, chyba że im się gdzieś zapodziejesz :))

    > PS: A ile trzeba czekać na kartę Visa Electron?

    Ja dostałem szybciej niż załatwiłem pełną aktywację konta (czyli nim
    dotarła do nich moja umowa), czyli wystarczająco szybko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.