eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu › Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    Date: Sat, 16 Aug 2014 20:54:53 +0200

    On Sat, 16 Aug 2014, Krzysztof Halasa wrote:

    > To bez znaczenia, jeśli coś jest niemożliwe to żadna mLinia tego nie
    > zmieni.

    OK, napisałem to ze względów wizerunkowych, bo wolę żeby to mLinia
    uchodziła za tych co wypisują/mówią rzeczy niemożliwe (a nie ja) ;).

    > To nie ma zastosowania do transakcji "bez obecności karty".

    Może i nie ma zastosowania ale jak przejrzysz wątek w którym to
    tłumaczenie się pojawiło to zostało ono podane przez pracownika mBanku w
    kontekscie identycznej sytuacji jak opisana przeze mnie (rezerwacja
    hotelu), co w sumie potwierdza, że zakładając, że to co Ty piszesz jest
    prawdą to tłumaczenia hotelu są z czapy (jak jest w rzeczywistości to nie
    mnie osądzać).