eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu › Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    Date: Sat, 16 Aug 2014 19:40:38 +0200

    On Sat, 16 Aug 2014, Wojciech Bancer wrote:

    > [... ciap ...]
    >
    > A masz ustawiony limit większy niż 0 na transakcje mo/to, czyli innymi
    > słowy "zdalne, ale nie online"? Płacę kartami mBanku od ponad roku za
    > hotele i nie mam problemów, ale aby pre-auth (co hotele lubią) był
    > skuteczny, to transakcje mo/to muszą być ustawione na > 0.

    Ja w interfejsie użytkownika mam takie opcje:
    Transakcje bezgotówkowe
    Transakcje korespondencyjne i telefoniczne
    Transakcje internetowe
    Wypłaty w bankomatach
    Wypłaty w oddziałach banków

    wszystkie mam ustawione na wyższym poziomie niż opłata o którą chodziło.
    Nie wiem czy te transakcje mo/to o których piszesz to jeszcze co innego,
    jeśli tak to nie widzę gdzie możnaby to ustawić.