  • 11. Data: 2004-03-05 08:58:07
    Temat: Re: mBank i niezaklejona koperta!
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> napisał w wiadomości
    news:c288a7$jdh$7@topaz.icpnet.pl...

    > A czym się masz przejmować gdyby spisał? Karta jest electronic use only.
    > Gorzej, gdyby ktoś ją sczytał...

    Akurat to, że electronic use only to niczego nie gwarantuje przecież. Ważne,
    że nie wspiera MO/TO/IO.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 12. Data: 2004-03-05 09:13:26
    Temat: Re: Re: Re: mBank i niezaklejona koperta!
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    zadzwonilem, a wlasciwie mczatowalem :) i moge zamowic nowa
    bezplatnie, ale kazali mi znow sie nie przejmowac, bo pewnie sie
    rozkleilo, i tak naprawde nawet jak ktos zajrzal to nic nie moga z
    tymi info zrobic (ze niby)...
    nigdy nie placilem w klspeie karta mbanku, czy daje sie podpisy czy
    pinem sie identyfikuje przy pos'ach?

  • 14. Data: 2004-03-05 10:52:25
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Uzytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisal w wiadomosci

    > nigdy nie placilem w klspeie karta mbanku, czy daje sie podpisy czy
    > pinem sie identyfikuje przy pos'ach?

    Podpis. A jaki to ma zwiazek z problemem ?

  • 15. Data: 2004-03-05 11:23:33
    Temat: Re: Re: Re: Re: mBank i niezaklejona koperta!
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    nobo... jesli ktos zeskanowal (przypuscmy) pasek magnetyczny mojej
    karty, to jesli wymaga tylko podpisu to nie problem nia zaplacic, a
    jesli pin no to juz moze byc problem dla zlodzieja? Czy dobrze mysle?

  • 16. Data: 2004-03-05 11:42:35
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    No to zamow druga i sie nie przejmuj.
    A z drugiej strony to partactwo - skopiowac komus pasek karty i nie zakleic
    pozniej koperty! Takie olewanie podstawowych zasad trzeba napietnowac!
    Wstyd!
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 17. Data: 2004-03-05 14:38:35
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    > nobo... jesli ktos zeskanowal (przypuscmy) pasek magnetyczny mojej
    > karty, to jesli wymaga tylko podpisu to nie problem nia zaplacic, a
    > jesli pin no to juz moze byc problem dla zlodzieja? Czy dobrze mysle?

    A fakt. Mea kulpa, mea wielka kulpa. Zacmienie jakies. ;-)
    Na swoje usprawiedliwienie podaje tylko to, ze bylem przed badaniami
    okresowymi. Okresu nie wykryto. ;-)

  • 18. Data: 2004-03-13 17:20:24
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    SunWoj napisał:
    > nobo... jesli ktos zeskanowal (przypuscmy) pasek magnetyczny mojej
    > karty, to jesli wymaga tylko podpisu to nie problem nia zaplacic, a
    > jesli pin no to juz moze byc problem dla zlodzieja? Czy dobrze mysle?

    No, ale nawet jeśli ją zeskanował, sklonował to i tak będzie musiał ją
    najpierw aktywować. A jeśli nie ma Twoich danych umożliwiających
    identyfikację przez operatorów mBanku to psu na budę zda się taka karta...

    K.

  • 19. Data: 2004-03-13 17:26:25
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Krystek wrote:

    > No, ale nawet jeśli ją zeskanował, sklonował to i tak będzie musiał ją
    > najpierw aktywować.

    E...., wystarczy poczekać, aż SunWoj aktywuje kartę ;-))
    --
    luzyta

  • 20. Data: 2004-03-13 18:28:22
    Temat: Re: Re: mBank i niezaklejona koperta!