  • 1. Data: 2003-03-08 10:19:28
    Temat: >>> mBank i... jak przekonać <<<
    Od: "Doman" <F...@Y...Ass>

    Witam !
    Mam taki dosc powazny problem. Osobiscie posiadam konto o w mBanku i ogolnie
    uwazam ten bank za dobry. Natomiast moja mama chce zalozyc sobie jakies konto. I
    jak zwykle stereotyp... PKO SA... Mowie ze w mBanku oprocetowanie korzystniejsze
    itd,itp. Ale ona nieugieta ze pierwsze slyszy o takim banku i ze to musi byc
    bank z "tradycja" :| Zostawilem temat jako otwarty. I teraz prosze o pomoc
    grupowiczow. Jaki bank wybrac ? Cel konta jak by to nazwac ogolny(przelew od
    pracodawcy, splata rachunkow, jakas lokata terminowa, karta platnicza). Ja tu
    jestem ciagle za mBankiem ale jak ja przekonac ?! Jaki bank byl by po tym
    wzgledem najbardziej odpowiedni(i z jakas "dluzsza tradycja"(nie wiem jak to
    nazwac). Ew jakies linki bym prosil z danymi statystycznymi z rankingiem bankow,
    czy danymi ststystycznymi.
    Pomocy !!!
    --
    Pozdrawiam, Doman.

    "Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka
    cisza."

    DomansMail<At>Gazeta<Dot>Pl

  • 2. Data: 2003-03-08 10:38:13
    Temat: Re: >>> mBank i... jak przekonać <<<
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Doman,
    w wiadomości <b4cg6l$iuo$1@news.polbox.pl> z 2003-03-08 11:19:28
    przeczytałem:

> [...]
    > uwazam ten bank za dobry. Natomiast moja mama chce zalozyc sobie jakies konto. I

    jak najdalej (wlasnie ucieklem)! jesli juz musi byc marmurek latwo
    znajdziesz tanszy (sa drozsze? ;-)) i mniej balaganiarski.
    spojrz w okolicy - gdzie najblizsza placowka, gdzie bankomaty - tym sie
    kieruj (no chyba, ze w poblizu jest tylko pekao, wtedy skresl poprzednie
    zdanie) :)

    > Jaki bank byl by po tym
    > wzgledem najbardziej odpowiedni(i z jakas "dluzsza tradycja"(nie wiem jak to
    > nazwac).

    ja sie wynioslem do KB - za 4,50 jest rowniez dostep przez siec (dosc
    wolny) - wlasnie ze wzgledu na bankomat pod oknem, rachunki walutowe i
    konto junior. oprocz tego korzystam z mbanku (rachunek podstawowy) i
    lukasa (bankomaty BZWBK).
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Arena - This Way Madness Lies

  • 3. Data: 2003-03-08 10:51:06
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Doman" <F...@Y...Ass> napisał w wiadomości
    > Ja tu
    > jestem ciagle za mBankiem ale jak ja przekonac ?!

    Sprobuj tak jak ja swoich rodzicow. Pokaz ile zarobi nie placac oplat ktore
    sa w PKO BP SA, a ktorych nie ma w mBanku, policz jej ile zarobi na
    oprocentowaniu, ze zawsze bedzie mogla sprawdzic ile ma na koncie, zadnych
    kolejek. No i powiedz jej, ze mBank to czesc BRE Banku (uzyj starej nazwy -
    Bank Rozwoju Eksportu - moze bedzie ja kojarzyc), powiedz ze to jest bank,
    ktory istnieje juz wiele lat etc.

    Mi sie udalo rodzicow przekonac mimo, ze boja sie komputerow i bankomatow.
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-03-08 11:26:20
    Od: "Dudi" <e...@n...o2.pl>

    Witam!

    Ja poszedłem na kompromis z moją matulą i przekonałem ją do Inteligo :) Do
    mBanku nie chciała , ale jak usłyszała , że Inteligo to część PKO BP to po
    wielu staraniach dała się przekonać... Ale jak juz przywyknie do bankowości
    elektronicznej , to przeniose ją do mBanku :)

    Dudi

    P.S.
    "Doman" <F...@Y...Ass> wrote in message
> [...]

    Kolego - proponuje zmnienić maila , bo ten jest nieco obraźliwy ....

  • 5. Data: 2003-03-08 11:27:24
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    Czasami też działa to:
    darmowe przelewy
    brak potrzeby biegania na pocztę, do banku, spółdzielni mieszkaniowej.
    Pokazuj oszczędności których dokonają a potem ile mogą na tym zyskać.
    Od biedy jest jeszcze inteligo.
    Na razie darmowe bankomaty, darmowe wpłaty gotówkowe w placówkach PKO BP SA.
    Ale słyszałem iż może/ma się to zmienić.
    k.b
    --
    wytnij wywal z adresu

  • 6. Data: 2003-03-08 12:07:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Doman <F...@y...ass> wrote:
    > itd,itp. Ale ona nieugieta ze pierwsze slyszy o takim banku i ze to musi byc
    > bank z "tradycja" :| Zostawilem temat jako otwarty. I teraz prosze o pomoc

    BRE Bank S.A. ma całkiem dobre tradycje.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2003-03-08 13:16:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > BRE Bank S.A. ma całkiem dobre tradycje.

    http://www.brebank.com.pl/inwestorzy/index.jhtml?con
    text=17892

    11 grudnia 1986 r. umowa zawiązująca spółkę pod nazwą Bank Rozwoju Eksportu
    Spółka Akcyjna została notarialnie podpisana przez przedstawicieli Ministra
    Handlu Zagranicznego, Ministra Finansów, Narodowego Banku Polskiego, Banku
    Gospodarki Żywnościowej, Banku Handlowego oraz Banku Polska Kasa Opieki S.A.

    Jako założyciele Banku wystąpili:

    1.

    2.
    3.
    4.
    5.
    Działający w imieniu Skarbu Państwa Minister Handlu Zagranicznego i
    Minister Finansów - Warszawa,
    Narodowy Bank Polski z siedzibą w Warszawie,
    Bank Gospodarki Żywnościowej z siedzibą w Warszawie,
    Bank Handlowy w Warszawie S.A. - Warszawa,
    Bank Polska Kasa Opieki SA - Warszawa.

  • 8. Data: 2003-03-08 16:57:32
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Doman pisze:
    >Ew jakies linki bym prosil z danymi statystycznymi z rankingiem bankow,
    >czy danymi ststystycznymi.

    Ja myślę, że żadne dane statystyczne nie są potrzebne. Wystarczy, że
    porówna miesięczne opłaty za prowadzenie Eurokonta w Pekao S.A. (min.
    8,5zł) i oprocentowanie. To już lepsze jest PKO BP SA (3 zł) albo
    Inteligo będące częścią PKO BP SA (0,99zł za kartę).

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 9. Data: 2003-03-08 23:21:27
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Doman <F...@Y...Ass> wrote:

    > Witam !
    > Mam taki dosc powazny problem. [...]

    A niech sobie Twoja mama założy konto gdzie tylko chce - przecież
    to jej konto i ona będzie za nie płacić. Nie rozumiem dlaczego
    tak bardzo chcesz wpływać na jej decyzje. Jesteś jakimś akwizytorem
    mbanku, czy co? :)

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2003-03-09 00:13:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 8 Mar 2003 11:19:28 +0100), "Doman"
    <F...@Y...Ass> był(a) napisał(a):

> [...]
    >uwazam ten bank za dobry. Natomiast moja mama chce zalozyc sobie jakies konto. I

    To dobrze. Nie ma takiego banku, więc nie założy konta :-)

    >Mowie ze w mBanku oprocetowanie korzystniejsze
    >itd,itp. Ale ona nieugieta ze pierwsze slyszy o takim banku i ze to musi byc
    >bank z "tradycja" :|

    Jak lubi...

> [...]
    >pracodawcy, splata rachunkow, jakas lokata terminowa, karta platnicza). Ja tu
    >jestem ciagle za mBankiem ale jak ja przekonac ?!

    Czy aby na pewno bank bez oddziałów jej wystarczy? Poleć jej e-konto
    Lukasa. Chyba że w Waszym rejonie nie ma Lukasa, to wtedy faktycznie
    na jedno wychodzi, a warunki w mBanku niektóre lepsze.

    >Jaki bank byl by po tym
    >wzgledem najbardziej odpowiedni(i z jakas "dluzsza tradycja"(nie wiem jak to
    >nazwac).

    Lukas jest znany od lat jako marka, więc może to przełknie?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/