  • Data: 2002-05-07 10:23:57
    Temat: Re: mBank i euro
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Bartoszewicz" <
    > czy moge otrzymac na konto w mBanku przelew z PKO BP w euro? Jesli
    > tak, to czy kasa zostanie automatycznie przeliczona na zlotowki i po
    > jakim kursie? i jaka moze byc wtedy prowizja za przelew w pkopb
    > (walutowy rachunek awista)?
    >
    > Szukalem w archiwum grupy na google ale nie znalazlem
    > satysfakcjonujacej odpowiedzi.

    jesli z walutowego a banku A przelewasz na zlotowkowy w banku B
    ale wlasciwie waluta dochodzi do banku B i tam jest skupywana na zlotowki
    (w mbanku dajes taka dyspozycje ze wolno im to przeliczyc)
    to powinienes sie liczyc z tym ze bank A potraci ci przy okazji jescze 2%
    belkowego poniewaz waluta przelewana pomiedzy dwoma polskimi bankami przekracza
    granice ;-)))

    Sprawdz czy nie lepiej przeliczyc ja na PLN juz w banku A i przelew wyslac w PLN
    z drobniutką oplata. Kurs uzyty w banku kupujacym twoje EUR to "kupno dewiz"
    *** blad ***