  • 1. Data: 2002-05-07 10:17:31
    Temat: mBank i euro
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    Mam nastepujace pytanko:

    czy moge otrzymac na konto w mBanku przelew z PKO BP w euro? Jesli
    tak, to czy kasa zostanie automatycznie przeliczona na zlotowki i po
    jakim kursie? i jaka moze byc wtedy prowizja za przelew w pkopb
    (walutowy rachunek awista)?

    Szukalem w archiwum grupy na google ale nie znalazlem
    satysfakcjonujacej odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2002-05-07 10:23:57
    Temat: Re: mBank i euro
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek Bartoszewicz" <
> [...]
    > (walutowy rachunek awista)?
    >
    > Szukalem w archiwum grupy na google ale nie znalazlem

    jesli z walutowego a banku A przelewasz na zlotowkowy w banku B
    ale wlasciwie waluta dochodzi do banku B i tam jest skupywana na zlotowki
    (w mbanku dajes taka dyspozycje ze wolno im to przeliczyc)
    to powinienes sie liczyc z tym ze bank A potraci ci przy okazji jescze 2%
    belkowego poniewaz waluta przelewana pomiedzy dwoma polskimi bankami przekracza
    granice ;-)))

    Sprawdz czy nie lepiej przeliczyc ja na PLN juz w banku A i przelew wyslac w PLN
    z drobniutką oplata. Kurs uzyty w banku kupujacym twoje EUR to "kupno dewiz"
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-05-07 11:17:26
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    >Kurs uzyty w banku kupujacym twoje EUR to "kupno dewiz"

    No chyba ze je przyniesie do kasy :)

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2002-05-07 15:36:17
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 May 2002 12:23:57 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >to powinienes sie liczyc z tym ze bank A potraci ci przy okazji jescze 2%
    >belkowego poniewaz waluta przelewana pomiedzy dwoma polskimi bankami przekracza
    >granice ;-)))

    Moglbys troche to rozwinac?

    Pozdrawiam
    BB