  • 1. Data: 2005-12-21 08:43:36
    Temat: Re: mBank - hasła smsowe i dwóch wspólwłasciciel ?
    Od: "Baluu" <b...@t...pl>

    Konto jest jedno ale Klientów 2.

    kazdy ma swoj numer klienta i swoj numer kom. Wiec ktora osoba sie zaloguje
    do portalu ta otshyma sms.

  • 2. Data: 2005-12-21 08:44:53
    Temat: mBank - hasła smsowe i dwóch wspólwłasciciel ?
    Od: "mf" <m...@o...pl>

    Witam, zamerzam dodac wspólwłascicela do mojego konta. Jeśli uaktywnie
    hasła przez sms to jak to bedzie? Cz smsy bedą dochodzic do obu osób? Czy
    system rozróżnia osoby?

  • 3. Data: 2005-12-21 09:02:49
    Od: sam <L...@p...fm>

    Baluu napisał(a):
    > Konto jest jedno ale Klientów 2.

    A jak byl rozwiazany problem z karta kodow?
    Mieliscie jedna?
    pozdr.sam

  • 4. Data: 2005-12-21 09:04:35
    Od: "Baluu" <b...@t...pl>

    kazdy Klient ma swoja karte. To jest tak. Kazdy Klient ma swoj indywidualny
    numer Klienta swoje ustawienia i moze byc przypisany jako wspolwlasciciel do
    dowolnego rachunku

  • 5. Data: 2005-12-21 09:06:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu mf porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam, zamerzam dodac wspólwłascicela do mojego konta. Jeśli uaktywnie
    > hasła przez sms to jak to bedzie? Cz smsy bedą dochodzic do obu osób? Czy
    > system rozróżnia osoby?
    Kazdy wspolwlasciciel ma swoj identyfikator (nr klienta) na ktory sie
    loguje. Wiec nie ma problemu z rozroznieniem osoby. Podobnie jest
    zreszta z kartami kodow jednorazowych (kazdy ze wspolwlascicieli ma
    swoja karte).
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl