  • 1. Data: 2005-12-21 08:50:37
    Temat: Niedostępnosc konta Inteligo
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Dlugo tak jeszcze bedzie?

    "Z powodu nieprawidłowości pracy jednego z elementów systemu informatycznego
    Inteligo niedostępny jest serwis WWW, WAP, oraz automatyczny serwis
    telefoniczny, dłuższy jest też czas oczekiwania na połączenie z
    konsultantem. Nie można również korzystać z bankomatów oraz dokonywać
    płatności kartami Inteligo w punktach handlowo-usługowych. Jednocześnie
    informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby przywrócić dostępność konta
    w jak najkrótszym czasie.

    Za powstałe utrudnienia przepraszamy. "

    Albert

  • 2. Data: 2005-12-21 09:02:13
    Temat: Re:
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Dlugo tak jeszcze bedzie?

    nie wiem ale powaznie mysle o zrzygnowaniu z karty - po co placic nawet te
    99gr/msc? zeby sie tylko denerwowac?
    trzymam to konto tylko na wypadek wyplaty awaryjnej z bankomatu gdzies w terenie
    gdzie nie ma euronetow/wbk'ow... ale skonczy sie chyba tak ze zostawie tam 100zl
    niech sobie pracuje a z karty zrezygnuje - przynajniej wyjde na plus, o
    ominieciu belki nie wspominajac ;-)

  • 3. Data: 2005-12-21 09:32:24
    Od: Lt <n...@l...org>

    On 2005-12-21, Michal M <w...@...pl> wrote:
    > niech sobie pracuje a z karty zrezygnuje - przynajniej wyjde na plus, o
    > ominieciu belki nie wspominajac ;-)

    Taki dobry bank byl, a teraz to jest zupelna porazka. Moze jeszcze nie
    jest tak, ze czesciej nie dziala niz dziala, ale zwykle nie dziala
    kiedy jest potrzebny.

    W zeszla sobote nie dalo sie zaplacic w obu hipermarketach w naszym
    miescie, wczesniej jak chcialem zrobic przelew to pol dnia byla
    "przerwa konserwacyjna".

    Dzisiaj znowu to samo. Az strach pomyslec co bedzie jak wysiadzie gdy
    przyjdzie placic zus albo podatek.

    Pora zmienic bank, bo kto wie co tam sie dzieje z pieniedzmi podczas
    takich awarii...

    --
    Lt

  • 4. Data: 2005-12-21 09:50:48
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Dzisiaj znowu to samo. Az strach pomyslec co bedzie jak wysiadzie gdy
    > przyjdzie placic zus albo podatek.

    to moze zabolec

    > Pora zmienic bank, bo kto wie co tam sie dzieje z pieniedzmi podczas
    > takich awarii...

    pieniadze sie nie zgubia w sensie wpisow w komputerze bo napewna maja solidne
    backupy a nawet jesli hakerzy ukradna lub cos w tym wstylu to bank spokojnie
    odda ze swoich - stac ich

    np ja dalem sobie spokoj z placeniem karta inteligo przed mikolajem - poszedlem
    do empiku odebrac ksiazki dla tesciow zamowione z netu i oczywiscie nie udalo mi
    sie zaplacic ta karta, nie mialem wtedy jeszcze kredytowej ale oczywiscie mialem
    przy sobie gotowke bo... czytalem grupe biznes.banki i wiedzialem ze sie sypie
    od miesiaca...
    i w ten oto sposob jedyna akcja charytatywna w ktorej biore udzial (polsk
    ie sztuczne serce) wziela w leb :-)

  • 5. Data: 2005-12-21 11:28:57
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Trzymaj 0 zl na koncie (w kazdym razie nie przekraczaj polnocy z niezerowym
    > saldem)
    >
    > Wtedy bedziesz zwolniony takze z oplaty za karte.

    bredzisz

  • 6. Data: 2005-12-21 11:29:44
    Temat: Re: Re:
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Michal M" <w...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    saldem)

    Wtedy bedziesz zwolniony takze z oplaty za karte.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 7. Data: 2005-12-21 23:50:31
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > bredzisz

    Dlaczego tak twierdzisz?
    ja tak wlasnie mam.
    Kiedy mam srednie saldo zerowe (lub ujemne) to nie pobiera mi ANI 4,99 za
    prowadzenie rachunku ANI 0,99 za karte.

    A co, Tobie pobralo kiedys oplate za karte w takiej sytuacji, ze zarzucasz
    mi bredzenie?????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-12-22 10:14:54
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > A co, Tobie pobralo kiedys oplate za karte w takiej sytuacji, ze zarzucasz
    > mi bredzenie?????

    1. nie bylem w takiej sytuacji
    2. to jakis chory pomysl - moze codziennie przed polnoca mam robic przelew za
    99gr i placic 30zl/miesiac za taka zabawe?

  • 9. Data: 2005-12-22 11:41:23
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > 99gr i placic 30zl/miesiac za taka zabawe?

    Za jaka zabawe?
    Ja trzymam konto Inteligo jako awaryjne - np. do awaryjnej wyplaty z
    bankomatu z konta firmowego (bezposrednio z firmowego jest 4,50 prowizji).
    Generalnie na koncie tym nie ma ruchow - chyba, ze kupuje cos na Allegro i z
    firmowego przelewam na osobiste, a z osobistego na konto SPrzedajacego - o
    ile ma w Inteligo.
    Zatem u mnei to normalne, ze mam srednie saldo 0 zl i nie bank pobiera ode
    mnie zadnych oplat.
    Czasami (bardzo rzadko) zdarza sie minus (gdy nie uda mi sie utrzymac
    sredniego salda zerowego) i nie mialem jeszcze nigdy za to zadnej karnej
    oplaty 30 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)