  • 41. Data: 2003-01-19 13:41:08
    Temat: Re: mBank fundusze
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0e97d$e9i$1@news.tpi.pl, Bogdan B. <b...@h...pl>:

    > Mnie powiedziała że w niedzielę to się nie ma z kim konsultować ;-).
    > Zadzwonię w poniedziałek rano i zapytam się wtedy, jak już będzie
    > miała z kim pogadać. Wysłać można po południu.

    Bogdan, a Ty po co chcesz dzwonić i wysyłać?
    Przecież zarzekałeś się, że nie skorzystasz z tej oferty ;P

    --
    Robert

  • 42. Data: 2003-01-19 13:41:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0e9sd$p63$1@news.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:
    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > A ja i tak wysle to wydrukowane oswiadczenie :) zobaczymy czy
    > zaakceptuja :)

    Mysle, ze jest spora szansa, ze tak :)

    --
    Robert

  • 43. Data: 2003-01-19 13:43:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    do Macia i Amry :)

    w pkt 3 podawaliscie nr eKonta?

    --
    JaKi

  • 44. Data: 2003-01-19 13:48:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > do Macia i Amry :)
    >
    > w pkt 3 podawaliscie nr eKonta?

    Tak. Dostalem juz wypelnione oswiadczenie. Musialem wstawic tylko date i
    podpis.

    Maciej

  • 45. Data: 2003-01-19 13:54:54
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > Bogdan, a Ty po co chcesz dzwonić i wysyłać?
    > Przecież zarzekałeś się, że nie skorzystasz z tej oferty ;P

    Podobnie jak (chyba też) W.B. mylisz mnie z kimś. Jest nas tu dwóch:

    Bogdan <w...@p...onet.pl> - był tu pierwszy
    Bogdan B. <b...@h...pl> czyli ja we własnej osobie.

    Inicjał dodałem z rok temu że nas nie mylić, ale jak widać nie pomogło :-(
    Ale i tak uważam że w porównaniu z Robertami pojawiającymi się masowo na pbb
    i forum - mam się całkiem nieżle ;-)

    Bogdan B.

  • 46. Data: 2003-01-19 13:58:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0eamo$rg3$1@news.tpi.pl, Bogdan B. <b...@h...pl>:

    > Podobnie jak (chyba też) W.B. mylisz mnie z kimś. Jest nas tu dwóch:

    Istotnie, proszę o wybaczenie :)
    Moja uwaga była nie na miejscu i niestosowna.

    --
    Robert

  • 47. Data: 2003-01-20 07:43:23
    Temat: mBank fundusze - dotychczasowe rejestry w powierniczych
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Czy mozna w supermarkecie mBanku korzystac z dotychczas juz
    zalozonych rejestrow w funduszach powierniczych?

    Kiedy bedzie tam Pioneer?

    Czy mozna konwertowac jednostki miedzy roznymi
    funduszami powierniczymi?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 48. Data: 2003-01-20 07:44:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0g9ar$dfc$1@wulkan.zso5.gda.pl, WOJSAL <w...@g...pl>:
    > Czy mozna w supermarkecie mBanku korzystac z dotychczas juz
    > zalozonych rejestrow w funduszach powierniczych?

    Nie.

    > Czy mozna konwertowac jednostki miedzy roznymi
    > funduszami powierniczymi?

    Sprzedać i kupić :)

    --
    Robert

  • 49. Data: 2003-01-20 08:14:41
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oferta jest godna uwagi lecz posiada wiele
    > poważnych luk informacyjnych .
    > 1. Zwolnienie z opłaty manipulacyjnej , ile by wynosiło w przypadku
    > poboru prowizji?
    > 2. opłata za zarządzanie ?
    > 3. opłata za umorzenie jednostek?

    Za umorzenie jednostek nikt (chyba) nie pobiera prowizji.

    > 4.opłata za zmiane strategii ?

    Za zmiane strategii nie ma prawa nikt pobierac prowizji.

    Natomiast istotna jest kwestia konwersji jednostek:
    5.1. W ramach funduszu
    5.2. Miedzy roznymi funduszami
    No i oczywiscie termin realizacji zlecen konwersji.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 50. Data: 2003-01-20 08:17:53
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > Sprzedać i kupić :)

    Czyli dwa zlecenia zamiast jednego?!
    Jesli tak, to nie wyglada to rewelacyjnie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)