  • Data: 2003-01-19 13:23:44
    Temat: Re: mBank fundusze
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" napisał

    > Bez dodatkowej prowizji mBanku znaczy - przepraszam za wprowadzenie w
    błąd:

    Jednak to ty miałeś rację. Także bez prowizji w TFI, nawet w funduszach
    akcyjnych. Na forum mBanku dostałem odpowiedź (co prawda po nazwaniu mnie
    szukającym dziury w całym nowicjuszem, ale jednak ;-) ) która może przydać
    się też innym:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=540
    11&t=53956
    cytat:
    *************
    Autor: w.bolanowski ()
    Data: 03-01-19 12:24

    Bogdan B. napisał(a):
    > 2. mBank nie pobiera w dniu dzisiejszym opłaty za nabycie i
    > zbycie i jest upoważniony przez TFI prowadzące ten fundusz do
    > poinformowania że TFI także nie pobiera prowizji za zakup i
    > zbycie
    >
    > Jak widzisz, jest to istotna różnica. Bo zapisy w regulaminie
    > sugerują, że opłaty dla TFI za nabycie i zbycie mogą jednak
    > się pojawić. Czy ta pozycja będzie opisywała opłaty dla TFI
    > jeżeli pojawią się w przyszłości?
    >
    > Bogdan
    Tak właśnie jest i jak będą opłaty pobierane przez TFI to pojawią się w tym
    miejscu
    Pozdr.
    W.B