  • 11. Data: 2009-03-31 11:38:20
    Temat: Re: mBank, eM+ - kiedy się kończy miesiąc?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > Belka będzie - w następnym miesiącu razem z odsetkami. Zresztą jest to
    > metoda liczenia zgodna z ustawą o podatku od osób fizycznych.

    A juz myslalem 8-).

    > Chodziło mi raczej o wypadek gdy ktoś myśli: 31-ego w niedzielę
    > wypłacę z eMax+ to nie przekroczę 2,49 odsetek i belki nie będzie.
    > Niestety będzie. I nawet korekta odsetek w następnym miesiącu nie
    > spowoduje jej zwrotu.

    MJ

  • 12. Data: 2009-03-31 12:03:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 07:25:33 +0200, bzdreg napisał(a):

    > A przelew (drugi) z eMax+ ?
    > Jeśli 1-go jest w niedzielę, a ja sobie wypłacę w minioną sobotę i drugi
    > raz, następnego dnia, w niedzielę, już w innym miesiącu kalendarzowym -
    > to za darmo, czy już za piątala?

    Do "liczenia" przelewów bierze się pod uwagę rzeczywisty miesiąc
    kalendarzowy.

  • 13. Data: 2009-03-31 12:54:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:41:36 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości

    > Miesiąc to się kończy normalnie, natomiast cykl naliczania prowizji
    > łamie się 28. dnia miesiąca.

    Jednak OKO nie jest całkiem "normalne". Wszystko wskazuje na to, że oni
    liczą salda na początek a nie na koniec dnia. Czyli np. wpłata 31 marca,
    wypłata 1 kwietnia - podsetki będą za kwiecień. W większości banków
    byłyby za maj.

  • 14. Data: 2009-03-31 12:54:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

> [...]

    wypłata 1 kwietnia - podsetki będą za kwiecień. W większości banków byłyby
    za marzec.

  • 15. Data: 2009-03-31 13:00:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > wypłata 1 kwietnia - podsetki będą za kwiecień. W większości banków byłyby

    Taka już przypadłość ING.

  • 16. Data: 2009-03-31 13:11:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 15:00:19 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości

    > Taka już przypadłość ING.

    Albo jeszcze ciekawszy wypadek: lokata USD w ING, właśnie zostały
    naliczone odsetki, od nich jakaś kwota podatku belki. Wszystko pięknie
    widoczne o godz. 8-ej w internecie. Wieczorem tego dnia wypłacam -
    podatek o kilkadziesiąt centów inny. Po tym co było rano w systemie nie
    ma nawet śladu. Z ciekawości przeliczyłem. Rano było liczone po kursie
    zamknięcia NBP z poprzedniego dnia. Wieczorem przeliczone wg kursu z dnia
    bieżącego.