  • 1. Data: 2009-03-30 13:03:01
    Temat: PKO BP - podwyzki
    Od: JB <j...@o...pl>

    Otrzymalem "świetnie skrojona" na moje potrzeby nowa TOiP dot.
    prowadzenia konta w PKOBP - nie ukrywam swojego "zadowolenia" wyjściem
    BANKU w kierunku do klienta... teraz rzeczywiscie czuje zwiekszona
    lukratwnosc podpisanej umowy kredytowej i koniecznosci placenia za tak
    wspaniale konto bedace jedynie do obslugi kredytu hipotecznego. juz
    wiem jak czyje sie klient PLATYNOWY - place jak ON ...

    JB

  • 2. Data: 2009-03-30 14:33:54
    Temat: Re: PKO BP - podwyzki
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ja teeeż... rocznie zaczyna się to fajna sumka robić

  • 3. Data: 2009-03-30 15:13:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    > ja teeeż... rocznie zaczyna się to fajna sumka robić

    ing, mbank, volkswagen, getin, bgż, pol "bank"
    eurobank (0,8k wpływów), millenium (1,5k wpływów)

  • 4. Data: 2009-03-30 16:10:57
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jbie!

    W poniedziałek, 30 marca 2009, o godz. 15:03:01, napisałeś na temat: "PKO BP
    - podwyzki"
    JB j...@o...pl, news:9bde8c76-48e7-435c-8164-7ab342945697@v15g2000yq
    n.googlegroups.com

    [...]
    > i koniecznosci placenia za tak
    > wspaniale konto bedace jedynie do obslugi kredytu hipotecznego.

    Też mnie proponowano założenie konta u nich, odmówiłem twierdząc, że mam
    Inteligo prowadzone przez PKO BP i z tego konta będę spłacał.
    Uruchomili konto techniczne, na które wpłacam raty a za te konto nic nie
    płacę, nie interesuje mnie ono za bardzo ;)

    --
    Hej!
    TZ

    - Dziewczęta wykonywane przez kobiety były bardzo ładne. -

  • 5. Data: 2009-03-30 16:11:29
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Sunwicku!

    W poniedziałek, 30 marca 2009, o godz. 16:33:54, napisałeś na temat: "PKO BP
    - podwyzki"
    sunwick s...@W...op.pl, news:g1m1t49pv427mkcuttaa0e871p9djok02f@4ax.com

    > ja teeeż... rocznie zaczyna się to fajna sumka robić

    Czyli jaki koszt miesięczny?

    --
    Hej!
    TZ

    - Gipsu używamy do leczenia narciarzy. -

  • 6. Data: 2009-03-31 16:20:06
    Od: JB <j...@o...pl>

    > Czyli jaki koszt miesięczny?

    8,9 pln

  • 7. Data: 2009-04-01 19:31:15
    Temat: Re: Re: PKO BP - podwyzki
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

> [...]
    >Uruchomili konto techniczne, na które wpłacam raty a za te konto nic nie
    >płacę, nie interesuje mnie ono za bardzo ;)
    no ja tez mam i mowili mi ze nie moge - musze zalozyc do posrane
    superkonto czy cos.....
    ciekawe czy teraz moge sie wycofac z tego? twierdzili ze mi dadza za
    to nizsze oprocentowanie...

  • 8. Data: 2009-04-09 11:41:09
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> popełnił(a):

> [...]
    > nie
    > płacę, nie interesuje mnie ono za bardzo ;)

    No to jest nas dwóch :). U mnie dodatkowo zaliczyli Inteligo jako "ich
    produkt" przy negocjacjach marżowych :)