  • 11. Data: 2002-06-19 21:26:26
    Temat: Re: mBank e-Lukas a przesiadka na Linuxa !
    Od: Tomasz P <s...@a...net>

    > ps. a co Ci konkretnie w tej mozilli nie działa?

    Napisałem o tym w poście wcześniej: próba zdefiniowania
    przelewu lub wykonania dowolnego przelewu kończy się błędem.

    I faktem jest, że użycie Internet Explorera nie daje takich efektów.

    Tomek.

  • 12. Data: 2002-06-20 06:32:22
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    Tomasz P <s...@a...net> wrote:
    > E, wcale nie, czego dowodem ja jestem.

    sorry - zwalona mozilla.
    jak pisałem - u mnie i znajmych działa bezproblemowo.
    inną sprawą jest, że używamy w zasadzie tylko galeona, ale jako
    przeglądarka to jest to samo co mozilla (zresztą pod mozillą też działa
    - sprawdziłem).

    depesz

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    ... vows are spoken to be broken ... [enjoy the silence]

  • 13. Data: 2002-06-20 12:58:57
    Od: Tomasz P <s...@a...net>

> [...]
    > inną sprawą jest, że używamy w zasadzie tylko galeona, ale jako
    > przeglądarka to jest to samo co mozilla (zresztą pod mozillą też działa

    Możliwe.

    Tomek

  • 14. Data: 2002-06-21 06:58:41
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Tomasz P :
    [...]
    > No i gdzie ta bezpłatnośc mBanku, skoro muszę Windowsy sobie kupić ...

    Nie nie musisz.

    Saddie, której linuksowa Mozilla i mBank dogadują się już świetnie.
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 15. Data: 2002-06-21 22:34:38
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    <m...@p...onet.pl> writes:

    > Można spokojnie korzystać zarówno z mBanku, jak i z Lukasa w
    > Linuxie. Wystarczy Netscape w wersji co najmniej 4.7. mBank działa
    > także w Mozilli, jak z Lukasem - jeszcze nie sprawdzałem. Gorzej za
    > to jest z Inteligo. Wprowadzili ograniczenia i każą wszystkim
    > zmieniać przeglądarkę. Próbowałem instalować Netscape 6.0, ale
    > wyskakują mi errory...

    1) W galeonie (opartym na mozilli 0.8) mi działa.
    2) Te zmiany mnie wkurzyły bo przestało przez nie działać w linksie
    3) Prośba o zmianę przeglądarki pojawia się niekiedy (z przyczyn
    nieznanych) w idiotycznych momentach. Ja np. dostałem ją kiedyś po
    podaniu błędnego hasła (zignorowalem, zalogowalem się jeszcze raz i
    było OK).

    --
    ( Marcin Kasperski | (...) the only completion criterion for the Analysis )
    ( http://www.mk.w.pl | and Design phases is - the date. (Martin) )

  • 16. Data: 2002-06-22 19:37:06
    Od: "AJP" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tomasz P <s...@a...net> napisał(a):

    > A mnie się mBank wyłozył ostatnio bardzo pięknie pod Mozillą 1.0.
    > Przelwwu nie jestem w stanie wykonać (ani zdefiniować) - bardzo ciekawe
    > błedy wypisuje. mBankowcy bezradni.

    Przed kazda wizyta w mBanku trzeba dopuscic opcje otwierania niechcianych
    ("niezamawianych") okienek. Warto zajrzec na strone www.mozillapl.org (jest
    tam m.in. lista dyskusyjna)

    AJP

  • 17. Data: 2002-06-24 07:25:23
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > A ze m*banki nie dzialaja z netscapem - zgloszone do nich, ale
    > niestety tworca systemu uraczyl ich nowoscia i bylo juz za pozno na
    > zmiany. Moze kiedys zadziala. Moze.

    Cosz wy opowiadacie! Ja z Netscape 4.6.2 włażę do mbanku i inteligo i
    nie ma żadnego problemu.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 18. Data: 2002-06-24 07:40:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 24, 2002 at 09:25:23AM +0200, Lukasz Komsta wrote:

    > Cosz wy opowiadacie! Ja z Netscape 4.6.2 włażę do mbanku i inteligo i
    > nie ma żadnego problemu.

    Wprowadzilem pewna nijasnosc, mowilem o multibanku. mbank faktycznie
    chodzi bez problemu z netscapem klasycznym.

    --

    --w