  • Data: 2014-04-17 11:15:57
    Temat: Re: mBank czyta sobie moje kontakty
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:346a2ea2-4eb1-4fc9-8ae2-4fd8c09de396@googlegrou
    ps.com...
    No i co z tego ma wynikać? W samochodzie też nie masz obowiązku używania
    spryskiwacza, a jednak jest pod ręką gotowy do użycia w standardzie.
    Aplikacja wczytuje kontakty by oferować możliwość pewnej usługi, korzystać
    nie musisz.

    -----
    Porównanie takie sobie.
    Każdemu, bez specjalnych oporów, udzielę informacji o posiadanym przez mój
    samochód spryskiwaczu (ile psikadeł z przodu, z tyłu), ale jak zapyta o
    listę znajomych z numerami telefonów, adresami (a może jeszcze numerami kont
    bankowych) to nabiorę podejrzeń.
    P.G.