  • 1. Data: 2014-04-16 11:03:48
    Temat: mBank czyta sobie moje kontakty
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    A ja go o to nie prosiłem.

    Nieładnie, mój ty mały szpiegu.

    https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/
    p526x296/1458689_655837614487317_2372442232934146666
    _n.jpg

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2014-04-16 12:55:02
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Aplikacja czyta kontakty w celu umożliwienia opcji przelewu na telefon.

  • 3. Data: 2014-04-16 13:21:08
    Temat: Re: mBank czyta sobie moje kontakty
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Konfabulator <k...@1...pl> wrote:

    > Aplikacja czyta kontakty w celu umożliwienia opcji przelewu na telefon.

    Ale ja jej o to nie proszę ani nie wykonuję przelewów na telefon.

  • 4. Data: 2014-04-16 18:30:00
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    No i co z tego ma wynikać? W samochodzie też nie masz obowiązku używania
    spryskiwacza, a jednak jest pod ręką gotowy do użycia w standardzie. Aplikacja
    wczytuje kontakty by oferować możliwość pewnej usługi, korzystać nie musisz.

  • 5. Data: 2014-04-16 18:33:43
    Od: W <w...@w...pl>

    Konfabulator wystukał, co następuje:

> [...]
    > używania spryskiwacza, a jednak jest pod ręką gotowy do użycia w
    > standardzie. Aplikacja wczytuje kontakty by oferować możliwość pewnej

    AFAIR to nie jest okienko informujące o tym jakie pozwolenia aplikacja sobie
    żąda tylko monit w momencie wykonania konkretnego dostępu do kontaktów. I w
    tym kontekście, taki dostęp zupełnie bez powodu (ktoś nie używa tych
    'spryskiwaczy' w tym momencie a one mu pryskają po oczach) jest ciut
    głupawy...

  • 6. Data: 2014-04-16 22:16:34
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Być może dla Ciebie robi to bez powodu. Jednak projektant aplikacji do czegoś tej
    funkcji potrzebował dokładnie tam. Może np. z powodów bezpieczeństwa. Nie wiem co
    klikane było, więc ciężko powiedzieć jaki powód.

  • 7. Data: 2014-04-17 00:27:18
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 16 Apr 2014 13:16:34 -0700 (PDT), Konfabulator napisał(a):

    > Być może dla Ciebie robi to bez powodu. Jednak projektant aplikacji do
    > czegoś tej funkcji potrzebował
    Więc właśnie nas to intryguje, *do czego* on tej funkcji potrzebował!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2014-04-17 08:02:41
    Od: W <w...@w...pl>

> [...]

    > czegoś tej funkcji potrzebował dokładnie tam. Może np. z powodów
    > bezpieczeństwa. Nie wiem co klikane było, więc ciężko powiedzieć jaki

    Jeżeli projektant potrzebował dostać się do moich kontaktów z... ekhm...
    'powodów bezpieczeństa' to ja podziękuję nie tylko aplikacji ale i temu
    projektantowi...

  • 9. Data: 2014-04-17 09:24:44
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Całe szczęście używanie jej obowiązkowe nie jest :-)

  • 10. Data: 2014-04-17 10:34:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-04-17 08:02, W pisze:
    > Konfabulator wystukał, co następuje:

    > Jeżeli projektant potrzebował dostać się do moich kontaktów z... ekhm...
    > 'powodów bezpieczeństa' to ja podziękuję nie tylko aplikacji ale i temu
    > projektantowi...

    Wystarczy uruchomić, żeby przestać ekhm... konfabulować.
    Otóż wybranie opcji wykonaj przelew, powoduje wyświetlenie listy
    przelewów zdefiniowanych _oraz_ kontaktów z telefonu.

    --
    Pete