  • 1. Data: 2010-11-29 12:20:44
    Temat: [mBank] czas sie zwijac
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta
    odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) ,
    ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

    andy_nek

  • 2. Data: 2010-11-29 12:24:41
    Temat: Re: [mBank] czas sie zwijac
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta
    > odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) ,
    > ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

    uffff
    to mnie pocieszyłeś bo myślałem że to tylko do mnie
    no i co teraz??
    mam nadzieję że sami to wyczyszczą bo przecież jak ktoś ksieguje na
    podstawie konta to musi od tego zapłacić podatek :))
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-11-29 12:26:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta
    > odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) ,
    > ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

    O, to może do Ciebie dotarły środki, które powinienem mieć w mBanku z
    pierwszej sesji a nie mam. Jeśli są to przelewy na całkowite wielokrotności
    kwoty 1500 zł to oddawaj! :-)

  • 4. Data: 2010-11-29 12:29:57
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    glang pisze:

> [...]
    > mam nadzieję że sami to wyczyszczą bo przecież jak ktoś ksieguje na
    > podstawie konta to musi od tego zapłacić podatek :))

    mam kawałek rozwiązania, to są przelewy na kwoty właściwe dla mnie, na
    takie przelewy czekałem, ale opis tych przelewów, jak i nadawca są z
    kosmosu, sprawdź u siebie, ale już widzę panie z US, jak się pytają, co
    to za przelew "wynagrodzenie 11.2010", i gdzie jest podatek od tego :)

    andy_nek

  • 5. Data: 2010-11-29 12:33:38
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > kosmosu, sprawdź u siebie, ale już widzę panie z US, jak się pytają, co to
    > za przelew "wynagrodzenie 11.2010", i gdzie jest podatek od tego :)

    hehe u mnie króluje abonament i opłata za internet :))
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-11-29 12:35:34
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:4cf39b8b$0$22815$65785112@news.neostrada.pl> glang typed:

> [...]
    > mam nadzieję że sami to wyczyszczą bo przecież jak ktoś ksieguje na
    > podstawie konta to musi od tego zapłacić podatek :))

    Załapaliście się widać na jakąś promocję dla wybranych, u mnie
    'niestety' spokój ;/

    --
    Imka

  • 7. Data: 2010-11-29 12:41:29
    Temat: Re: czas sie zwijac
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 29 Lis, 13:35, Imka <s...@g...pl> wrote:

    > Za apali cie si wida na jak promocj dla wybranych, u mnie
    > 'niestety' spok j ;/

    Co to znaczy spokój. Dostałaś przelew i masz poprawne dane czy po
    prostu nic dziś nie dostałaś, bo to zasadnicza różnica...

  • 8. Data: 2010-11-29 12:42:36
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    glang pisze:

    > hehe u mnie króluje abonament i opłata za internet :))

    nic nie przebije "MYCIE BENA DRES" !!!!

    andy_nek

  • 9. Data: 2010-11-29 12:45:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 13:41, Tomek z Wawy pisze:

    > Co to znaczy spokój. Dostałaś przelew i masz poprawne dane czy po
    > prostu nic dziś nie dostałaś, bo to zasadnicza różnica...

    Ja z kolei jak klikam w "historię" rachunku, to mnie wylogowywuje.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-11-29 12:47:19
    Od: PKK <s...@s...in.lublin.pl>

    Dnia 29.11.2010 Andrzej Kłos <a...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) ,
    > ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

    :) i u mnie widnieje 154zł jakiegoś aukcjonariusza
    co ciekawe
    w szczegółach operacji
    numer rachunku odbiory nie zgadza się z moim rachunkiem nawet :)

    --
    Piotr Kassin
    http://www.speed-net.pl