  • Data: 2003-06-25 11:42:54
    Temat: Re: mBank - ciekawostka
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem ale napisałeś to tak radośnie jakbyś był sponsorowany :-)

    > musisz
    > na
    >
    > Musisz? A jak ktos dostaje poensje na konto w mBanku to tez musi robic
    > tam przelewy? Blad no. 1

    Jak masz dochody tylko jako przelewy bankowe to owszem. Ale jak już z innych
    źródeł to jest problem bo jak wpłącisz gotówkę. Ot weźmy taksówkarza.
    Myślisz, że mBank jest dobrym kontem dla niego?
    Poza tym co zrobisz jak wybierzesz pieniązki na coś ale się rozmyślisz po
    drodze? Zostaniesz z kasą w kieszeni, chyba że udasz się na Pocztę lub do
    marmurka :-)

    > Prowadznie
    >
    > Sa sposoby wplacania bez prowizjiPoza tym dwa konta czesto sie bardzo
    > uzupelniaja.

    Sam widzisz, że mez marmurka ani rusz z mBankiem.

    > Student - zalozy sobie darmowe konto gdzies w marmurku.

    Chyab na odwrót to on założy konto w mBanku. Małe dochody można sie pobawić.

    > Osoba pracujaca bedzie przelewac kase bezposrednio do mBanku.

    I co zrobi jak taka osoba będzie chciała kupić autko. Opisz mi procedurę
    wypłącania dajmy na to 50000 zł na samochód.

    > Ba wiekszosc osob - i tak trzyma konto w marmurku ale ma ustawione, ze
    > pensja od razu przelatuje do mBanku...

    Oj i jak będzie chwilowy zanik napięcia to zostajesz bez grosza przy duszy.
    Ostatnio pad w mBanku trwał łądnych kilka dni. Zajrzyj do arciwum co pisali
    o mBanku :-)

    > A myslisz, ze w Lukasie to nie wprowadza kiedys oplat nawet za
    > podstawowe konto? ;)

    Być może wprowadzą. Lukasa dałem jako przykład, że mBank bez innych
    podmiotów jest dość marnym Bankiem. Chyba, że masz po kilka kont w różnych
    Bankach.

    > dół
    > Nie za bardzo rozumiem w czym sie myslisz? Ze co? Przeciez mank to
    > konto a'vista - wiec co zrobia? (najwyzej jak w Inteligo progresje)
    > Same depozyty nic nie zacza obecnie - to fakt. Ale zauwaz -
    > tendencje - ile odplywa z systemu a ile przyszlo do mBanku.
    > A z ta nadplynnoscia tak do konca nie jest - vide Millennium i BPHPBK.

    Ale to jest chwilowa tendencja. Wierzysz w to, że warunki w mBanku się nie
    zmienią i będzie dalej tyle ludzi przybywać? Życzę powodzenia więc.

    Piotrek