eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak czujności kosztuje :( › Re: mBank - brak czujności kosztuje :(
  • X-Received: by 10.157.82.97 with SMTP id q33mr1485999otg.7.1514560486595; Fri, 29 Dec
    2017 07:14:46 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.82.97 with SMTP id q33mr1485999otg.7.1514560486595; Fri, 29 Dec
    2017 07:14:46 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!g80no3706381itg.0!news-out.google.com!s63ni6615i
    tb.0!nntp.google.com!g80no3706379itg.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 29 Dec 2017 07:14:46 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <p25l0a$7d3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <p2520v$vnv$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <p25l0a$7d3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: mBank - brak czujności kosztuje :(
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 29 Dec 2017 15:14:46 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Body-CRC: 400885937
    X-Received-Bytes: 3798
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:634851
    [ ukryj nagłówki ]

    O reklamacjach masz tu: https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/ - jedna z opcji:
    - za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres k...@m...pl
    - Jeśli składasz reklamację drogą mailową, powinna ona zawierać imię, nazwisko oraz
    numer rachunku.
    To oczywiście jest na "zwykłej" stronie mBąka, a nie w systemie transakcyjnym.

    Zaś w systemie można zamykać poszczególne konta - najpierw kliknij "pasaż", potem
    "usługi" (tak dwie linijki niżej niż guzik "pasaż", na szarym tle) i tam jest
    "wypowiedzenie umowy" - ale nie jest to "umowa ramowa", tylko umowy o prowadzenie
    poszczególnych rachunków, więc można rozwiązywać po jednej.
    Inna sprawa, że "ramowej" umowy z mBąkiem - i/lub "umowy o bankowość elektroniczną" -
    w ogóle nie daje się rozwiązać, a przynajmniej nie w ST, może jakaś walka z oddziałem
    przyniosłaby skutek ;>

    Ale nie ma co się dziwić, ten nowy ST mBąka to jest gra komputerowa - nawet można coś
    wygrać, ja w wersji oranżadowej wygrałem ostatnio darmową naklejkę zbliżeniową - po
    poklikaniu w różne wnioski zaczęła mi się pokazywać oferta naklejki za 0zł - ale nie
    działało kliknięcie w nią, napisałem reklamację ze zrzutem ekranu - i z przeprosinami
    przyszło info, że choć promocji żadnej nie ma, to jak zamówię i pobiorą mi 10zł, to
    mam się powołać na odpowiedź i zwrócą - i zwrócili ;>

    mBąka nie traktuje poważnie i trzymam tylko ze względu na darmowe debetówki i
    naklejki - w "dużym" mBąku mam eKonto mobilne na starych zasadach i naklejkę z
    promocji, w "oranżadzie" zaś KD jest bezpłatna, a naklejkę wygrałem.
    Zastanawiałem się ostatnio nad KK, bo dają bez opłaty za wydanie, więc na rok spokój,
    a trochę tych mRabatów jest (nie mylić z mOkazjami, bo tu plaża) - ale po pierwsze
    jest tak brzydka, że pękają oczy, a po drugie boję się korowodów z ew. zamykaniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1