  • 31. Data: 2011-06-12 10:54:43
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-12 12:51, MarekZ pisze:
    > OK, OK, może trochę się z tym Aliorem za bardzo rozpędziłem.
    > Rzeczywiście zapomniałem o jeszcze jednej bardzo ważnej zalecie mBanku:
    > ofertach kredytowych dostępnych na podstawie obrotów.

    W innych bankach takich ofert nie ma?

    To jest akurat mile - wszystkie mBankowe zlote i niezlote rybki przyszly
    bez zalatwiania smieci. Co byloby z grubsza niemozliwe, lub bardzo
    trudne, bo o ile bycie freelancerem jest finansowo oplacalne, to dla
    banku kompletnie niedokumentowalne w racjonalny sposob.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 32. Data: 2011-06-12 10:56:04
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-12 12:46, Adam pisze:
    > Więc pewnie ukryli całość, żeby więcej ludzie nie psioczyli,

    Nie sadzisz, ze wtedy lepszym pomyslem byloby usuniecie tego z listy
    aktualnosci? Wtedy sa szanse, ze ludzie by nie zauwazyli, ze nie ma. A
    tak zauwaza, ze jest puste.

    > zmienia faktu, że bardzo im to musiało dopiec skoro uciekli się do
    > takiego kroku.

    Sadze, ze bardziej niz sie spodziewali. Zakladam, ze w planach mieli
    uciec nieintratni klienci, ktorzy nie maja u nich ani pieniedzy, ani
    obrotu. Tym czasem uciekli tez Ci, ktorzy po prostu wyniesli srodki
    gdzie indziej dla idei. ;-)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 33. Data: 2011-06-12 11:04:27
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 12:56:04 +0200, Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Nie sadzisz, ze wtedy lepszym pomyslem byloby usuniecie tego z listy
    > aktualnosci? Wtedy sa szanse, ze ludzie by nie zauwazyli, ze nie ma. A
    > tak zauwaza, ze jest puste.

    I to bardzo zauważą :)
    Zwłaszcza, że w tej chwili na stronie logowania nadal wisi komunikat
    ---
    Aktualności
    2011-06-02 08:00:00
    Zmiana oferty cenowej KART debetowych
    Informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2011 r. nastąpi zmiana w ofercie
    cenowej KART debetowych mBanku Dowiedz się więcej...
    ---
    I oba linki z komunikatu wyprowadzają na wyczyszczoną stonę mBloga ;->

    --
    Imka

  • 34. Data: 2011-06-12 11:17:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-12, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > Ale zwróć uwagę, że pisałem to w odniesieniu do nowego klienta, który nie
    > zamierza posiadać w mBanku KK. Bo jak ktoś zamierza posiadać, to oferta
    > Aliora nadal pozostaje nieatrakcyjna wobec mBankowej w przeciętnym
    > przypadku.

    Zwracam uwagę. Konto w Aliorze z kartą (debetową) to 5 zł, jak nie wyrobisz
    obrotów to 9 zł/m-c (min. 1000 zł wpłaty dla studenta, 2k dla innych).
    Drogo trochę. :)

    A konta bez karty to ja początkującemu tak czy siak bym nie polecał.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2011-06-12 11:27:26
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    > A konta bez karty to ja początkującemu tak czy siak bym nie polecał.

    Z ciekawosci... a komu mozna polecic konto bez karty? Jedyny scenariusz
    jaki mi przychodzi do glowy, to jakies konto oszczednosciowe, bank na
    potrzeby maklerskie, lub zapasowy bank podczas gdy zakupy ida KK z
    innych bankow. Sa jeszcze jakies scenariusze uzycia, gdzie konto bez
    karty ma sens?

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 36. Data: 2011-06-12 11:39:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-12, Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:

    [...]

    > W innych bankach takich ofert nie ma?

    Moje doświadczenia:
    - Polbank-Era chciał (limit 5k), karta "na dowód" do 5k:
    * PIT z dochodami za ostatni rok
    * kopie 3 ostatnich faktur za tel. stacjonarny + potwierdzenia wpłat
    * potwierdzenie przelewu od US ze zwrotem PIT
    - Alior (kredyt odnawialny - 23k):
    * wniosek na 5 stron (uproszczony, z wypisaniem majątku / kredytów)
    * PIT (jak wyżej)
    * potwierdzenia przelewów ZUS & US za 6-mcy
    * ustalenia poziomu obrotów na min. 30k/mc pod rygorem podniesienia
    oprocentowania i/lub zerwania umowy
    * kredyt nie jest automatycznie odnawialny, trzeba co roku przechodzić
    "weryfikację"
    - Multibank (karta kredytowa, 3k):
    * chwileczkę, sprawdzę w systemie, ... ma pan zdolność
    * proszę wniosek wypełniony, proszę tu podpisać
    * karta przyznana, przyjdzie do Pana pocztą do tygodnia
    - mBank, kredyt odnawialny (20k):
    * automatyczny system transakcyjny -> wypełnij wniosek
    * klik, kredyt 20k przyznany z marszu

    Mniej więcej tak to u mnie :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2011-06-12 11:43:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-12, Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:

    [...]

> [...]
    > potrzeby maklerskie, lub zapasowy bank podczas gdy zakupy ida KK z
    > innych bankow. Sa jeszcze jakies scenariusze uzycia, gdzie konto bez

    Jako konto pomocnicze, bo bank np. oferuje zajebisty ficzer, niedostępny
    nigdzie indziej. Przykład:
    - Alior bank, konto firmowe + autodealing
    - mBank/Multibank + SFI

    Poza tym jak konta/przelewy są darmowe, to można niezłe obroty wykręcać,
    co z kolei gdzie indziej może procentować uproszczonymi procedurami
    kredytowymi. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2011-06-12 12:03:05
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 12.06.2011 12:38, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem jak jest obecnie dokładnie z kartą. Ja mam rachunek bez karty i
    > nie płacę nic. Oferta konta bez karty w Aliorze nie wydaje się być w
    > żadnym aspekcie oprócz SFI gorsza od oferty konta bez karty mBanku a ma
    > plusy (lepszy rachunek maklerski i istnienie oddziałów, gotówkowa
    > obsługa walutowa).
    No i jeszcze pomocni fachowcy :)

  • 39. Data: 2011-06-12 13:42:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Nie sadzisz, ze wtedy lepszym pomyslem byloby usuniecie tego z listy
    > aktualnosci? Wtedy sa szanse, ze ludzie by nie zauwazyli, ze nie ma. A
    > tak zauwaza, ze jest puste.

    No wiesz, ale wtedy bylby krzyk, ze nie informuja w ogole. Chociaz taka
    skrocona informacje to se moga wsadzic.

  • 40. Data: 2011-06-12 15:44:15
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Tzn. ja wiem, że są propozycje lepsze niż mBankowa (i to już od dawna).
    > Sam od chyba 2 lat cieszę się darmowym kontem z wypłatami we wszystkich
    > bankomatach "za obroty" w Multibanku (a firmę mam, więc o obroty
    > nietrudno).

    ale przeciez za karte w multi sie placi te 3 pln obojetnie jakie obroty?!
    no chyba, ze na AQ Intensive sie nie placi...

    --
    pozdrawiam, wromek