  • 41. Data: 2011-06-12 15:44:15
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 12/06/2011 09:37, Kamil Jońca wrote:
    > DooMiniK<f...@m...com> writes:
    >
    > [..]

    > Dodajmy, że do tej pory można było "w ciemno" polecić mBank komuś kto
    > dopiero zaczynał zabawę w bankowanie. Teraz juz nie.

    Oooo, strzał w dziesiątkę.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 42. Data: 2011-06-12 15:48:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-12, wromek <wromek@> wrote:

    [...]

    > no chyba, ze na AQ Intensive sie nie placi...

    I właśnie AQ Intensive mam.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 43. Data: 2011-06-12 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...pl ...

    > A karty sa wydawane za darmoche?

    tak

  • 44. Data: 2011-06-12 17:23:58
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-06-12 11:48, MarekZ pisze:
    > Ale to też nie takie banalne. Da się obejść, poprzez zastrzeganie karty
    > i zamawianie nowej co tydzień. :)

    Wystarczy zrobić jak Alior, jedna karta rocznie darmowo wydawana, potem
    bodajże 50zł

    --
    Raf

  • 46. Data: 2011-06-12 17:40:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wystarczy zrobić jak Alior, jedna karta rocznie darmowo wydawana, potem
    > bodajże 50zł

    A jak ktoś naprawdę zgubi albo mu ukradną? Miałby płacić taką zaporową
    prowizję za byle debetówkę? Ja bym momentalnie maksymalnego wkurwu dostał.
    Rzeczywiście jest tak w Aliorze? Bo brzmi to dość szokująco. Zresztą wtedy
    zamiast tego można by próbować zamawiać karty dodatkowe. W Multi już tak
    było, że miało się dodatkową (darmową) bez głównej (płatnej). Coś tam by się
    wymyśliło, na szczęście inteligencja osób tworzących regulaminy/zasady
    często nie jest wybitna.

    Ogólnie koncepcja płatnej debetówki mi się nie podoba. Ale już lepsze to,
    niż płatne prowadzenie rachunku.

  • 45. Data: 2011-06-12 17:40:02
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-12 19:23, Rafał pisze:

    > Wystarczy zrobić jak Alior, jedna karta rocznie darmowo wydawana, potem
    > bodajże 50zł

    A można zrobić jak Citi i ztcp chyba OF, karta za darmo bez żadnych
    dziwnych warunków.
    Ciekawi mnie jakie są dla banków rzeczywiste koszty utrzymania karty. Bo
    podejrzewam że na intercharge i odsetkach od jelonków, którym zapomniało
    się o spłacie w GP, koszą tyle że mogą karty wszystkim gratis wciskać.

    pozdrawiam

  • 47. Data: 2011-06-12 17:44:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr" <y...@z...ru> napisał w wiadomości grup

    > Ciekawi mnie jakie są dla banków rzeczywiste koszty utrzymania karty. Bo
    > podejrzewam że na intercharge i odsetkach od jelonków, którym zapomniało
    > się o spłacie w GP, koszą tyle że mogą karty wszystkim gratis wciskać.

    Mowa o kartach debetowych, więc nie ma odsetek. Karty generują dla banku
    koszty jeśli są używane do wypłat w bankomatach i oddziałach banków, zależne
    od ilości tych wypłat. Sama produkcja karty i obsługa jej rachunku to
    grosze. Zyski z interchange są, jeśli klient płaci bezgotówkowo debetówką.
    Zapewne nie ma takich klientów wielu. A takich, którzy płacą wysokie kwoty
    nie ma prawie wcale.

  • 48. Data: 2011-06-12 20:10:00
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Cze, 13:04, Imka <s...@g...pl> wrote:

    > I to bardzo zauważą :)
    > Zwłaszcza, że w tej chwili na stronie logowania nadal wisi komunikat

    ..a może wycofają ten komunikat i zrezygnują z tych zmian?;)

    bo już faktycznie lepiej mogli zrobić tak jak tu sugerowano w wątku,
    wypłata z bankomatu (nawet tych "darmowych")
    bezpłatna tylko jeśli wykonano płatności kartami na co najmniej 100zł.

  • 49. Data: 2011-06-12 21:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarekZ b...@a...w.pl ...

    > Decyzja o wprowadzeniu opłat za karty debetowe, wydaje mi się być
    > decyzją błędną. Niemniej jednak zapewne została poprzedzona jakimiś
    > symulacjami jej efektów. W tym wszystkim najbardziej niezrozumiała
    > jest dla mnie niska wysokość wprowadzanej opłaty, bo syf taki sam, jak
    > by wprowadzili opłatę 5 zł, bardziej korespondującą z tym co jest w
    > innych bankach. Opłata niska, warunki zwolnienia banalne, a smród i
    > tak jest.

    symulacja zapewne pokazała ze:
    1. jak wprowadzano opłaty za przelewy to tez wszyscy lamentowali a potem
    jednak mało kto likwidował konto
    2. konta zamkna albo zrezygnuja z karty ci ktorzy i tak nie korzystali

    Reasumujac - nawet jezeli jacys klienci zrezygnuja - w wiekszosci beda to
    klienci na ktorych bank i tak nie zarabiał.

  • 50. Data: 2011-06-12 21:16:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :
> [...]
    >
    > Reasumujac - nawet jezeli jacys klienci zrezygnuja - w wiekszosci beda to
    > klienci na ktorych bank i tak nie zarabiał.

    Jak zawsze - nie jestem większością :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]