  • 21. Data: 2005-12-20 14:49:38
    Temat: Re: mBank - auotyzacja przelewow przez sms'y
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Właśnie nie wiem od czego to zależy ale raz zapyta o nowy a raz o ten
    > sam ...

    To zależy od Ciebie :-)
    A dokładniej od tego czy się w międzyczasie nie wylogujesz.
    Dopóki trwa połączenie z mBankiem w ramach jednej sesji
    możliwe jest kilkakrotne zapytanie o ten sam kod,
    Jeżeli np. rozmyslisz się i zrezygnujesz z potwierdzenia operacji
    hasłem o które system już zapytał bądź wpiszesz je z błędem,
    to przy kolejnym potwierdzeniu zostaniesz zapytany o to samo hasło.
    Ale jeżeli się wylogujesz, system uznaje hasło za
    stracone/skompromitowane/zużyte (jak kto woli;-))
    i już więcej o nie nie zapyta.

  • 22. Data: 2005-12-20 15:38:18
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Byłbym dużo ostrożniejszy z wygłaszaniem takich opinii.
    > Żebyś przypadkiem za jakiś czas nie musiał podkulić ogona ...

    Nie sądzę, mBank nie przewiduje wprowadzenia opłat za kody SMS, bo są one
    znacznie tańsze niż hasła jednorazowe.

    > z maila do testerów, pewnie go też dostałeś, wystarczyło przeczytać:
    > "Od Klientów korzystających _obecnie_ z haseł smsowych nie są pobierane
    > żadne dodatkowe opłaty związane z wysyłaniem wiadomości"

    I jak było już powiedziane na forum mBanku - mBank nie zamierza wprowadzić opłat
    za kody SMSowe.

    > W tym mailu jest też inne niepokojące zdanie:
    > "Od dzisiaj możesz w dowolnej chwili zmienić tryb autoryzacji
    > operacji z haseł jednorazowych na hasła smsowe ...
    > _Do_15_stycznia_2006r. możesz też ... wrócić do autoryzacji operacji przy
    > pomocy haseł jednorazowych"
    >
    > A później?

    Z założeń wynika, że przełączanie się pomiędzy hasłami papierowymi a SMS możliwe
    będzie wyłącznie w czasie testów.

    > Już wcale, czy ... owszem ale odpłatnie?

    Nie wiadomo.

  • 23. Data: 2005-12-20 16:27:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Dec 2005 16:38:18 +0100,
    osoba podpisana: nod <n...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > I jak było już powiedziane na forum mBanku - mBank nie zamierza wprowadzić opłat
    > za kody SMSowe.
    Ja tylko chciałem zauważyć, że jak mBank startował to o opłatach za
    przelewy też mowy nie było. Więc może *teraz* nie zamierza, ale wogóle
    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 24. Data: 2005-12-20 16:47:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "nod" <n...@o...pl> writes:

    > Z założeń wynika, że przełączanie się pomiędzy hasłami papierowymi a SMS możliwe
    > będzie wyłącznie w czasie testów.

    A potem bedzie trzeba nowe konto zalozyc, czy jak? A moze w ogole to
    bedzie konto tylko dla posiadaczy komorek?

    MJ

  • 25. Data: 2005-12-20 19:33:50
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Titus_Andronicus napisał(a):

    > We wszystko wierzysz co PR pisze? Ty tam pracujesz?

    Skończ już trollować bo się słabo robi

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 26. Data: 2005-12-20 19:36:09
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    S.T. napisał(a):

    > Byłbym dużo ostrożniejszy z wygłaszaniem takich opinii.
    > Żebyś przypadkiem za jakiś czas nie musiał podkulić ogona ...

    Żebyś czasami nie musiał przepraszać

    > z maila do testerów, pewnie go też dostałeś, wystarczyło przeczytać:
    > "Od Klientów korzystających _obecnie_ z haseł smsowych nie są pobierane
    > żadne dodatkowe opłaty związane z wysyłaniem wiadomości"

    Czy Ty też masz jakiś problem z przeczytaniem informacji udostępnionej
    przez Bank na ich stronie? To współczuję...

    > W tym mailu jest też inne niepokojące zdanie:
    > "Od dzisiaj możesz w dowolnej chwili zmienić tryb autoryzacji
    > operacji z haseł jednorazowych na hasła smsowe ...

    Zaiste - niepokojące. Aż mnie ciarki po plecach przeszły. Ciekawe czy
    nakręcą o tym horror?

    > _Do_15_stycznia_2006r. możesz też ... wrócić do autoryzacji operacji przy
    > pomocy haseł jednorazowych"

    To samo. Zaczynam się bać

    > A później?

    A później zamkną bank i przeniosą całą kasę do Kuwejtu

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 27. Data: 2005-12-20 19:37:02
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    yayco napisał(a):

    > Ty myślisz, że kolina posłucha? ;-)

    Kurcze, człowiek traci czujność na starość :D

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 28. Data: 2005-12-20 19:39:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    S.T. napisał(a):

    > Ty, uważaj, bo Cię pozwę za zniesławienie! ;-PPP

    Dawaj, dawaj :D

    > _Bezsensowne_ jest maskowanie wprowadzanego hasła kropkami,

    Słusznie. Strasznie mnie to wpienia. W Inteligo jest pokazywany cały kod.
    Nie wiem kto wpadł na taki wspaniały pomysł jak tak czy siak to jest kod
    *jednorazowy* i nawet jak go ktoś podpatrzy to sobie go może wydrukować w
    100 egzemplarz jak to go rajcuje

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 29. Data: 2005-12-20 19:40:10
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 20 Dec 2005 16:38:18 +0100, nod napisał(a):

    > Z założeń wynika, że przełączanie się pomiędzy hasłami papierowymi a SMS możliwe
    > będzie wyłącznie w czasie testów.

    No to kicha całkowita :(
    Bo ja osobiście wolałbym w domu, na co dzień, używać haseł
    jednorazowych, a SMS-ów używać tylko będąc gdzieś poza domem.
    Całkowite uzależnienie się od komórki chyba nie jest najlepszym
    rozwiązaniem.

    --
    Krzysztof

  • 30. Data: 2005-12-20 19:48:36
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    S.T. napisał(a):

> [...]

    *jednorazowy* i nawet jak go ktoś podpatrzy to sobie go może wydrukować w
    100 egzemplarzach jak to go rajcuje

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098