  • 1. Data: 2005-12-19 21:28:23
    Temat: Inwestowanie
    Od: tojakris <t...@v...pl>

    Witam,
    mam pytanie:
    czy istnieja grupy dyskusyje lub strony WWW na ktorych zainteresowni
    wymieniaja opini o inwestowaniu w fundusze inwestycyjne?

    Czy istniej na polskim rynku instrument inwestycyjny przynoszacy
    powiedzmy 10% realnego zysku rocznie bez jakiegogolwiek ryzyka?
    Wiem ze fundusze inwestycyjne oferuja taki zysk a nawet lepszy ale
    jednak obardzone sa one ryzykiem.
    Mowie o kwocie powiedzmy 10000 miesiecznie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2005-12-19 22:24:39
    Temat: Re: Inwestowanie
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    tojakris napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy istniej na polskim rynku instrument inwestycyjny przynoszacy
    > powiedzmy 10% realnego zysku rocznie bez jakiegogolwiek ryzyka?
    nie ma

    > Wiem ze fundusze inwestycyjne oferuja taki zysk a nawet lepszy ale
    > jednak obardzone sa one ryzykiem.
    > Mowie o kwocie powiedzmy 10000 miesiecznie.
    to zależy od wielu rzeczy - zysk możesz mieć i 100% miesięcznie jak
    sobie sam będziesz grał na giełdzie i będziesz miał cholerni dużo
    szczęścia, ale za to masz cholernie wielkie ryzyko ;-)
    Zawsze zostają ci obligacje, ryzyko minimalne

  • 3. Data: 2005-12-20 17:34:42
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik sg napisal dnia 2005-12-19 23:24:

    > nie ma

    Ryzyko inwestowania w obligacje Skarbu Państwa jest zerowe (myślę że bankructwo
    naszego państwa w najbliższych latach możemy wykluczyć). To o ten instrument
    wiec pytasz.

    Może być i tysiąc/miesiac, pod warunkiem, że zainwestujesz ok. 150 tys. :)

    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl
    / || \\

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 4. Data: 2005-12-20 17:43:09
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-20 18:34- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin Kaminski, gdy pisał(a):

    > Ryzyko inwestowania w obligacje Skarbu Państwa jest zerowe (myślę że
    > bankructwo naszego państwa w najbliższych latach możemy wykluczyć). To o
    > ten instrument wiec pytasz.

    A które to obligacje przynoszą 10% zysku rocznie?
    ZTCW oprocentowanie aktualnie sprzedawanych informacji jet niższe niż 6%.

    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****
    **** ...Too lazy to work ****
    **** and too nervous to steal... ****

  • 5. Data: 2005-12-20 21:26:12
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Marcin Kaminski" <m...@g...art.pl> napisał w
    wiadomości news:do9fcd$9ml$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Ryzyko inwestowania w obligacje Skarbu Państwa jest zerowe (myślę że
    > bankructwo naszego państwa w najbliższych latach możemy wykluczyć). To o
    > ten instrument wiec pytasz.

    ryzyko jest, tak wiec nie moze byc zerowe. Nie chodzi o nie wyplacalosc, ale
    inwestycja ponosi za soba ryzyko a jak widac ostatnio obligacje nie byly
    udanym kaskiem.