  • 1. Data: 2005-12-20 05:36:04
    Temat: mBank - auotyzacja przelewow przez sms'y
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam serdecznie - jak (tym, co testują...) podoba się autoryzacja
    przelewów poprzez kod z smsa? Moim zdaniem - na chwilę obecną - rewelacja.
    SMSy dochodzą po kilu sekundach, czytelne. Mam nadzieję, że
    w przypadku ogólnego uruchomienia usługi nie będzie sieć komórkowa
    (od strony mBank) na tyle zapchana, aby czekać zbyt długo.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2005-12-20 06:55:29
    Temat: Re: mBank - auotyzacja przelewow przez sms'y
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

> [...]
    > w przypadku ogólnego uruchomienia usługi nie będzie sieć komórkowa
    > (od strony mBank) na tyle zapchana, aby czekać zbyt długo.

    Wcale nie taka rewelacja:
    1) 8 cyfr to duzo wiecej niz 5 na karcie kodow
    2) jak sie pomylisz to zamiast ponownie wpisac ten sam kod, przychodzi nowy
    SMS
    3) kod moglby byc w formacie 12 34 56 78 a nie 12345678 wtedy trudniej by
    bylo o pomylke

    --
    Jelcyn
    j...@h...pl

  • 3. Data: 2005-12-20 06:56:42
    Od: "Titus_Andronicus" <m...@w...pl>

    > w przypadku ogólnego uruchomienia usługi nie będzie sieć komórkowa
    > (od strony mBank) na tyle zapchana, aby czekać zbyt długo.

    Nowe opłaty za usługe skutecznie zniechęcą...

    tTA

  • 4. Data: 2005-12-20 06:57:05
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

  • 5. Data: 2005-12-20 07:14:04
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Jelcyn napisał(a):
> [...]
    > SMS
    > 3) kod moglby byc w formacie 12 34 56 78 a nie 12345678 wtedy trudniej by

    Jeśli chodzi o pkt. 1 i 3, to pewnie dałoby się to zgłosić do mBanku
    jako postulat wynikający z testów. Szczególnie pkt. 3. Odnośnie pkt. 1
    wydaje mi się, że przy dopuszczeniu jednej próby osiem cyfr to
    rzeczywiście przesada.

    Pozdrawiam

    J.

  • 6. Data: 2005-12-20 07:40:50
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Titus_Andronicus napisał(a):

    > Nowe opłaty za usługe skutecznie zniechęcą...

    Nie pisz bzdur

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2005-12-20 07:41:21
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    DooMiniK napisał(a):

    > Witam serdecznie - jak (tym, co testują...) podoba się autoryzacja
    > przelewów poprzez kod z smsa? Moim zdaniem - na chwilę obecną - rewelacja.

    Zgadzam się. Rewelacja

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-12-20 07:44:52
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jelcyn napisał(a):

    > Wcale nie taka rewelacja:
    > 1) 8 cyfr to duzo wiecej niz 5 na karcie kodow

    ...i co z tego? Masz jakiś problem z wprowadzeniem ośmiu znaków?

    > 2) jak sie pomylisz to zamiast ponownie wpisac ten sam kod, przychodzi nowy
    > SMS

    Jak się można pomylić wpisując prosty kod? No chyba, że ktoś jest na bańce
    :>

    Poza tym wyraźnie o tym Mbank pisze, że kod jest *jednorazowy*, więc w
    razie pomyłki przesyłany jest nowy kod. Dokładnie tak samo jak przy karcie
    kodowej

    > 3) kod moglby byc w formacie 12 34 56 78 a nie 12345678 wtedy trudniej by
    > bylo o pomylke

    Tu się zgadzam. Można to rozdzielić, choć mnie osobiście nie przeszkadza.
    Najważniejsze, że jest czytelny. Gorzej jakby sobie wymyślili litery i
    cyfry, np:

    12SD45TT78B

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2005-12-20 07:53:41
    Od: "Titus_Andronicus" <m...@w...pl>

    > Nie pisz bzdur

    O bzur? A jak mbank mówił że przelewy będą bepłatne też wierzyłeś?
    Z tego co słyszałem ruszą od 1 maja.

    TA

  • 10. Data: 2005-12-20 07:57:23
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Markus Sprungk porozsypywal nastepujace haczki:
    > Poza tym wyraźnie o tym Mbank pisze, że kod jest *jednorazowy*, więc w
    > razie pomyłki przesyłany jest nowy kod. Dokładnie tak samo jak przy karcie
    > kodowej
    A czy przypadkiem jak zle wprowadzisz kod z karty kodow jednorazowych to
    nie jestes pytany jeszcze raz o ten sam kod?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl