  • Data: 2002-02-22 21:50:34
    Temat: Re: mBank, a BZWBK
    Od: "kriscop" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a sprobuj lg net .
    tam mozesz tez bezplatnie a w oddziale mozesz wplacic na konto bez prowizji
    (mowili na grupie).
    procent 9,2 , karta maestro (potem trzeba placic).

    wszystko zalezy jak daleko masz od czego , tam gdzie mieszkasz.
    ja mam np 5 minut drogi od bsk i tam mamy wspolne konto rodzinne (brat ,
    tata i ja).- teraz pakiet z lwem standard 2,
    oprocz tego mamy wszyscy - mbank , mialem tylko emaxy , ale od czasu kiedy
    byly zapowiedzi , to swoje zlikwidowalem (moje i brata) , wiec zostaly tylko
    emaxy i ekonta z kartami .
    no i Lgnet (a to byla promocja) i lukas .
    generalnie uzywam z inetowych mbank , tylko pamietaj ze wyplata w bankomacie
    na dzien max 1000 zl i nie mniej niz 50 .
    no i Lgnet .
    pozd