  • 1. Data: 2003-08-12 14:30:52
    Temat: [mBank] Numer konta - kto pomoze
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Witam,
    mam do przelania pewna kwote na numer rachunku podanego na druczku
    urzedowym. Niestety gdy probuje wpisac numer konta w mBanku dostaje
    komunikat: "TCE0457 JEDNOSTKA NIE ISTNIEJE".
    Domyslam sie ze chodzi o format rachunku - pewnie potrzebne sa jakies
    kreski. Na druczku nie mam zadnych kresek. Moze ktos pomoze wstawic mi
    kreski w odpowiednich miejscach? Rachunek z druczku to:

    92 1020 1879 1023 92552

    (gdy probowalem podac w mBanku ze spoacjami, dostalem komunikat:
    "EFT0003: Nieprawidłowy numer konta (92 1020 1879 1023 92552)" )

    Miko

  • 2. Data: 2003-08-12 14:34:11
    Temat: Re: [mBank] Numer konta - kto pomoze
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > 92 1020 1879 1023 92552

    Pomin przy wpisywaniu pierwsze 2 cyfry a reszte wpisz bez spacji.

    m.

  • 3. Data: 2003-08-12 14:40:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 12 Aug 2003 16:34:11 +0200, magia/maggie <magia@wytnij-
    to.amba.bydg.pdi.net> napisał:

    > Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pomin przy wpisywaniu pierwsze 2 cyfry a reszte wpisz bez spacji.

    A na kurzajki najlepszy wywar z czarnego kota???

    PKO BP - przelew na numer_oddzialu-ich_numer
    czyli

    10201879-9210201879102392552

  • 4. Data: 2003-08-12 14:44:43
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    magia/maggie wrote:
    > Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pomin przy wpisywaniu pierwsze 2 cyfry a reszte wpisz bez spacji.

    MO (Mogą Odbić)
    Lepiej wpisz 10201879-9210201879102392552

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-08-12 15:04:52
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > A na kurzajki najlepszy wywar z czarnego kota???
    >
    > PKO BP - przelew na numer_oddzialu-ich_numer
    > czyli
    >

    > 10201879-9210201879102392552

    Dzieki, poszlo ;)
    Zastanawiam sie tylko:
    1. skad wiedizeliscie ze to PKO BP?
    2. Czy mBank nie moglby sie rowniez sam domyslec ze to PKO BP i
    zaproponowac odpowiednio rozszerzony numer rachunku?

    Miko

  • 6. Data: 2003-08-12 15:10:39
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    > 1. skad wiedizeliscie ze to PKO BP?
    > 2. Czy mBank nie moglby sie rowniez sam domyslec ze to PKO BP i
    > zaproponowac odpowiednio rozszerzony numer rachunku?

    Ten format rachunku PKO BP wprowadziło wg własnego widzimisię. Jest on
    nizegodny z obowiązującym w Polsce prawem (Zarządzenie rzesa NBP) i z Polską
    Normą, a jest tolerowany tylko dlatego, że powstał zanim wspomniane
    zarządzenie weszło w życie. Do końca tego roku PKO BP zmieni te 19-cyfrowe
    numery rachunków na prawidłowe 26-cyfrowe i już nic nie trzeba będzie
    kombinować. Nie ma więc sensu żeby mBank (i inne banki, bo dotyczy to nie
    tylko mBanku) się dostosowywał.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 7. Data: 2003-08-12 15:14:02
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    > (Zarządzenie rzesa NBP)

    Miało być: Prezesa.

    Przepraszam Pana Balcerowicza za pomyłkę ;-)))))

    Pozdrawiam

    Marek

  • 8. Data: 2003-08-12 15:21:48
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Marek J napisał:

    > Miało być: Prezesa.
    >
    > Przepraszam Pana Balcerowicza za pomyłkę ;-)))))

    A co, tez czytuje pbb? Czy dzwonil z reklamacja? ;)

    Miko

  • 9. Data: 2003-08-12 15:22:23
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Marek J napisał:

    > Ten format rachunku PKO BP wprowadziło wg własnego widzimisię. Jest on

    Reasumujac: jesli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o PKO BP?

    Miko

  • 10. Data: 2003-08-12 15:23:15
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam Pana Balcerowicza za pomyłkę ;-)))))

    Balcerowicz musi odejsc!!! ;)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow