  • 1. Data: 2004-02-02 12:06:29
    Temat: [mBank] Masowe przelewy :)))
    Od: "Jacek" <h...@...pl>

    Przepraszamy, ale chwilowo logowanie do internetowego systemu transakcyjnego
    mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu spowodowane są znacznym
    wzrostem liczby operacji wykonywanych przez Klientów w serwisie.

    Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

  • 2. Data: 2004-02-02 12:13:07
    Temat: Re: [mBank] Masowe przelewy :)))
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Użytkownik "Jacek" <h...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu spowodowane są znacznym
    > wzrostem liczby operacji wykonywanych przez Klientów w serwisie.

    A ja nie mam z tym najmniejszego problemu.

    --
    Arek

  • 3. Data: 2004-02-02 12:15:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.> napisał w wiadomości

    > A ja nie mam z tym najmniejszego problemu.

    A ja sie zalogowałam, a teraz już nie mogę.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-02-02 12:43:36
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    > A ja sie zalogowałam, a teraz już nie mogę.

    Frajerzy odpalili pewnie swoje skrypty do wysylania przelewow po 1gr.

    --
    Arek

  • 5. Data: 2004-02-03 11:24:49
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Arek zapodał(a):
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Frajerzy odpalili pewnie swoje skrypty do wysylania przelewow po 1gr.

    To raczej mBank nie potrafi wprowadzić jakiejś zabezpieczającej technologii,
    np. że każdy przelew wymaga dodatkowo wpisania hasła w okienku (jak np. sms
    z Idea).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 6. Data: 2004-02-03 13:33:43
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    technologii,
    > np. że każdy przelew wymaga dodatkowo wpisania hasła w okienku (jak np.

    A dlaczego mBank miałby zakładać, że jego klienci są nienormalni?
    Nikt normalny przecież nie wysyła masowo przelewów po 1 groszu.

    A.

  • 7. Data: 2004-02-03 15:41:39
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> skribis:

    >sms
    >
    >A dlaczego mBank miałby zakładać, że jego klienci są nienormalni?

    wystarczy zeby grupe poczytal :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 8. Data: 2004-02-03 16:21:39
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "l:e.h" <l...@...pl> napisał w
    wiadomości news:snbv1014ku3jtooclp8u6sqqltdsv6s1ps@4ax.com...

    > wystarczy zeby grupe poczytal :)

    Jasne, mieliby przeczytać grupę i w ciągu kilku dni wdrożyć modyfikację
    systemu? Ja bym nie chciał mieć do czynienia z bankami, w których
    modyfikacje systemu są wdrażane z dnia na dzień.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2004-02-03 19:37:26
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 03 Feb 2004 16:41:39 +0100, "l:e.h"
    <l...@...pl> wrote:

    >"Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> skribis:

    >wystarczy zeby grupe poczytal :)

    To sa skutki nienormalnych dzialan banku. Normalnie nikt nie ma takich
    pomyslow...

  • 10. Data: 2004-02-03 21:46:33
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

> [...]

    >systemu? Ja bym nie chciał mieć do czynienia z bankami, w których
    >modyfikacje systemu są wdrażane z dnia na dzień.

    Wolisz z takim w ktorym poprawienie np. powaznego bledu trwa rok?

    Pozdrawiam, Leh.